Samordnare med planeringsuppdrag, Sävedalens hemtjänst

Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen / Administratörsjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen i Partille

Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.

Som medarbetare i hemtjänsten utgör du en betydelsefull funktion i brukarens vardag och är en viktig ambassadör för Partille kommun. Vi erbjuder dig möjligheten att bidra till äldre personers chans till ett aktivt och innehållsrikt liv.


Publiceringsdatum
2022-07-11

Arbetsuppgifter
Vill du bli en av våra två samordnare med planeringsuppdrag hos oss på Sävedalens hemtjänst? Vi söker dig som vill vara en viktig pusselbit i hemtjänstens TES planering och skapa förutsättningar för en väl fungerande och kvalitativ hemtjänst. Utöver planering och arbete i TES ingår att tillsammans med kvalificerad samordnare på delegering av enhetschef sköta personalplanering utifrån verksamhetens behov efter beställda timmar. I din roll som samordnare har du både interna och externa kontakter med biståndshandläggare, arbetsterapeuter, fysioterapeuter, anhöriga, primär- och slutenvård samt andra myndigheter. Som samordnare har du ett helhetsperspektiv när det gäller verksamhetens behov och du har ett nära samarbete med dina kolleger och enhetschef för att se till att våra brukare får sina beviljade insatser med kvalitet. Med ditt öga för logistik, struktur och ekonomi ökar kvalitén för både medarbetare och för våra brukare.

Under hösten startar vi upp ett planeringsnätverk i hemtjänsten för alla samordnare vilket du blir en del utav. Vi kommer också att införa ett nytt verksamhetssystem. Vid behov kan du behöva arbeta i det direkta omsorgsarbetet.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete där planering och schemaläggning har ingått. Är du utbildad undersköterska, har erfarenhet inom hemtjänsten och/eller har en eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig ser vi det som meriterande. Likaså om du har erfarenhet av planeringssystemet TES. B- körkort är ett krav. I arbetet ingår daglig social dokumentation, vilket innebär att du måste kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift samt ha en mycket god datorvana.

Som person är du driven, tar ansvar och är duktig på att hitta lösningar med känsla för logistik (struktur), kvalitet och ekonomi. Vi söker dig som har en god samarbetsförmåga, ett professionellt bemötande mot både kollegor och brukare.

Vi ser fram emot din ansökan!

ÖVRIGT
Vid erbjuden anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas.

För anställning i brukar- eller patientnära verksamheter är vaccination mot covid-19 viktigt för att förebygga smitta. I Partille kommun ser vi det därför som meriterande om du är fullvaccinerad.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A1143277".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Partille kommun (org.nr 212000-1272)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen

Kontakt
Enhetschef
Linn Wik
linn.wik@partille.se

Jobbnummer
6815258

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen: