Samordnare med intresse för verksamhetsutveckling

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu dig som vill arbeta som samordnare på uppdrag hos vår kund, en aktör inom utbildning och forskning. I denna tjänst arbetar du på verksamhetens kontor som finns i fräscha lokaler centralt i Trollhättan.

I den här rollen får du användning av ditt intresse för verksamhetsutveckling då funktionen du kommer att tillhöra befinner sig i en utvecklingsfas, vilket innebär en omstrukturering av arbetsuppgifter och en ökad digitalisering i form av utökat systemstöd. Som samordnare kommer du att leda och driva utvecklingsarbetet både inom digitalisering och arbetssätt. Utöver detta arbetar du med schemaläggning av utbildning, inklusive tentamen och har hand om det praktiska arbetet med samordning av salstentamen. Du kommer även att vara systemansvarig för schemaläggningssystemet som verksamheten använder. Vid behov hjälper du dina kollegor inom övriga funktioner på avdelningen för att tillsammans hantera arbetstoppar.

Till den här tjänsten söker vi dig som har tidigare erfarenhet från liknande roller och gillar att få vara en drivande kraft i verksamhetsutvecklingen. I funktionen du kommer att tillhöra arbetar man tätt tillsammans, vi tror därför att du har en god samarbetsförmåga och ett flexibelt förhållningssätt. Du har en förmåga att strukturera ditt arbete och ett arbetssätt som karaktäriseras av lösningsorientering och självständighet.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-06-28

Kravprofil för detta jobb
• Högskoleutbildning eller likvärdig utbildning
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande
• Erfarenhet av arbete inom högskolesektorn

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2018-02-28 med möjlighet till förlängning. Tillträde 2017-09-01.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du tidigare erfarenhet som administratör, samordnare, koordinator eller liknande? Drivs du av att få vara delaktig i arbetet med verksamhetsutveckling? Har du ett arbetssätt som karaktäriseras av noggrannhet och struktur? Bra, då ska du läsa vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15580EH i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-28
Ange följande referens när du ansöker: 15580EH
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3580642

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: