Samordnare Lövåsen Äldreboende

Hallstahammars kommun, Äldreomsorgen / Administratörsjobb / Hallstahammar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Hallstahammar, Surahammar, Köping, Västerås, Kungsör eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hallstahammars kommun, Äldreomsorgen i Hallstahammar

Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden.


Publiceringsdatum
2018-10-15

Arbetsuppgifter
Att vara samordnare innebär att du kommer bistå ledningen inom äldreomsorgen. Din roll är bred men i huvudsak administrativ och dina arbetsuppgifter för dagen kan se olika ut beroende på vad som händer och vad som är prioriterat för stunden. Arbetsuppgifter som ingår i uppdraget som samordnare handlar bland annat om att du ska hantera områdets fakturor, skriva anställningsavtal, upprätta och aktualisera personalförteckningar samt bevaka frånvaro. Som samordnare kommer du ha ett övergripande ansvar för schemaläggning samt vikarieanskaffning och vi vill att du ser möjligheterna i den moderna tekniken.

I uppdraget ingår kundfokus, vilket innebär bästa möjliga mötet med kunden. Du hänvisar, vägleder och informerar besökare, boende och närstående.



Kvalifikationer
Meriterande är en samordnarutbildning eller annan utbildning eller erfarenhet som bedöms likvärdig.

Att du kan tala och skriva svenska obehindrat.

Du behöver tycka om att arbeta med människor både internt och externt. Vara serviceinriktad för medarbetare, chefer och besökare som är en stor del i dina arbetsuppgifter. Du har ett professionellt bemötande och positiv attityd. Du som person kommer att representera vår verksamhet så bör du vara lojal och ödmjuk. Noggrannhet är viktig egenskap i ditt uppdrag.
Vi ser gärna att du är kreativ och har genuint intresse för att hitta meningsfulla aktiviteter tillsammans med boende och personal. Du behöver vara flexibel och kunna hantera pressade situationer. Du ska leverera resultat och uppfylla kundförväntningar. Du behöver ha god datavana och en förmåga att lära nya system. Kännedom om personalredogöraruppgifter samt schemaläggning är ett krav. Du är en driven, nyfiken och initiativtagande person som trivs med att arbeta i en levande organisation. Du kommer att få ta stort eget ansvar.



ÖVRIGT
Hallstahammars kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt.

Urval och intervjuer kan komma att ske under ansökningstiden

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse under förutsättning att erforderliga beslut tages. 6 månaders provanställning tillämpas.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-31
Ange följande referens när du ansöker: C22480 - 2018
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Teija Matinmikko teija.matinmikko@hallstahammar.se 0220-245 28

Företag
Hallstahammars kommun, Äldreomsorgen

Adress
Hallstahammars kommun, Äldreomsorgen
Prästgårdsgatan 1
73480 Hallstahammar

Kontorsadress
Hallstahammar Hallstahammar

Jobbnummer
4401675

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hallstahammars kommun, Äldreomsorgen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hallstahammars kommun, Äldreomsorgen: