Samordnare/kundansvarig inom assistans; Alminia AB; Stockholm

Alminia AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
2017-04-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Samordnare/kundansvarig inom assistans; Alminia AB; Stockholm" (publicerad 2019-11-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alminia AB i Sundbyberg, Stockholm, Sollentuna, Huddinge, Uppsala eller i hela Sverige

Rollen innebär att du ska vara den drivande kuggen i hjulet för kontorets utveckling och verksamhet samt spindeln i nätet kring våra kunder och medarbetare så att de får den i särklass bästa personlig assistans och service.

Arbetsuppgifter/kravspecifikation samordnare/kundansvarig

• Upprätta nya avtal
• Rekrytera medarbetare samt ansvara för schemaläggning och bemanning
• Ansvara för kundernas beslut och dokumentation
• Delta i säljorganisationen
• Delta i hälso- och arbetsmiljöarbetet
• Delta i APT möten
• Samt diverse kontorsarbete

Du bör ha några års erfarenhet av arbete som samordnare/kundansvarig inom Personlig Assistans.
Körkort är ett krav.
Vi välkomnar dig som är drivande, kommunikativ, handlingskraftig, organiserad, som kan hålla många bollar i luften, social och trivs i en företagskultur där man tar initiativ och är flexibel.

Maila din ansökan till ; jobb.sundbyberg@alminia.se

Arbetstider och omfattning:
Tillsvidare, sex månaders provtid.
Heltid, måndag - fredag (dagtid) samt beredskap

Tjänsten startar:
Enligt överenskommelse

Ersättning:
Månadslön, fast

Sista dag att ansöka är 2017-05-15

Varmt välkommen med din ansökan, löneanspråk, CV och Personliga Brev

Ange referens "Samordnare"

Arbetsgivare
Almina AB
Järnvägsgatan 26 A
172 35 Sundbyberg

Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba som samordnare/kundansvarig inom funktionsnedsättning

Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.

Alminia AB grundades 1995 och är assistansanordnare för personer med funktionshinder som har rätt till personlig assistent (enligt LSS och Socialförsäkringsbalken). Vi har ca 550 medarbetare i hela landet och finns på 11 orter i Sverige.

Alminia söker nu en samordnare/kundansvarig till vårt kontor i Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare, efter 6 månaders provtid.

Publiceringsdatum
2017-04-19

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-15
Ange följande referens när du ansöker: "Samordnare"

Företag
Alminia AB

Adress
Alminia AB
Järnvägsgatan 26A
17235 Sundbyberg

Kontorsadress
Järnvägsgatan 26A

Jobbnummer
3447251

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alminia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alminia AB: