Säljtekniker till ett internationellt företag! - Säljkompetens AB - Företagsförsäljarjobb i Stockholm
Säljtekniker till ett internationellt företag!
Säljkompetens AB / Företagsförsäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla företagsförsäljarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Säljkompetens AB i Stockholm

Intertek är en ledande internationell leverantör av tjänster inom kvalitet och säkerhet till många olika branscher och företaget sysselsätter mer än 20 000 anställda i hela världen.

Interteks division Commercial & Electrical erbjuder provnings-, konsult-, certifierings- och kalibreringsstjänster i över 100 länder världen över. Varje år testas över 10 000 elektriska produkter, allt från hushållsprodukter till mammografiapparater och telekomprodukter enligt europeiska och internationella standarder. Det största europeiska kontoret är stationerat i Stockholm, Kista med ca 250 anställda. Läs mer om oss på www.sweden.intertek-etlsemko.com

I samarbete med Säljkompetens AB söker vi nu en;

Drivande Säljtekniker

Tjänstebeskrivning
Som säljtekniker är du aktivt delaktig i försäljningen till våra befintliga kunder. Din uppgift är att vårda och utveckla befintliga kundrelationer samtidigt som du driver och skapar nya affärsmöjligheter. Du tar tillvara kundens behov, skapar merförsäljning, säljer in våra produkter, kampanjer, erbjudanden etc. Du jobbar i team och fungerar som säljstöd och support till våra utesäljare. Även administration i form av offertering, projektplanering och utveckling ingår i arbetsuppgifterna likaväl som aktivt deltagande i försäljningskampanjer.

Publiceringsdatum
2008-01-11

Kvalifikationer
Du skall ha arbetat med försäljning tidigare i någon form. Du har minst gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav, ytterligare ett språk är meriterande.

Dina personliga egenskaper
Som säljare är det av största vikt att du har en hög drivkraft och är en tävlingsmänniska. Du är inte rädd för att lyfta telefonen och ringa till våra kunder. Du har en högt utvecklad servicekänsla och trivs att jobba med kundkontakter. Du är inte en förvaltare utan brinner för nästa affär och kund. Du är inte rädd för att vara påstridig samtidigt som du har en förmåga att skapa förtroende hos kunden. Då en del administrativa uppgifter ingår, måste du även vara en god administratör.

För rätt person erbjuder vi ett intressant arbete i ett expansivt företag och stimulerande miljö. Du ingår i vårt team som är placerat på vårt kontor i Kista.

I denna rekrytering samarbetar vi med Säljkompetens AB. För frågor kring tjänsten var vänlig kontakta Zrinka Vranic 08-20 05 20. Ansökan skickar du till zrinka@saljkompetens.com

Anställningstyp/arbetstider
Heltid. Tillsvidare

Ersättning
Fast lön + rörlig del

Kontakt
Zrinka Vranic, 08-20 05 20 Telefon, zrinka@saljkompetens.com , Rekryterare

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2008-01-22
Vi tar emot ansökan via epost: zrinka@saljkompetens.com

Företag
Säljkompetens AB
11123 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-20 05 20
Faxnummer: 08-200720
E-postadress: info@saljkompetens.com
Mer information på http://www.saljkompetens.com

Jobbnummer
95359

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Säljkompetens AB: