Säljsupport till Optimeras interiöravdelning

Optimera Svenska AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Optimera Svenska AB i Västerås, Arboga, Sigtuna, Uppsala, Österåker eller i hela Sverige

Optimera är en av Sveriges ledande bygghandelskedjor för yrkeskunder, med cirka 900 anställda, närmare 55 byggvaruhus i Sverige och säte i Malmö. Som byggfackhandel har vi stort fokus på kvalitet, service och flexibilitet. Att ha de bästa medarbetarna är ett självklart delmål för att vi ska kunna uppnå vår vision; att vara Sveriges bästa bygghandel för proffs. För detta behöver vi drivna och engagerade medarbetare, och erbjuder i gengäld mycket goda möjligheter att utvecklas i arbetet.

Är du en person som drivs av att hjälp andra, som löser problem på ett kreativt, träffsäkert och analytiskt sätt och som med öga för detaljer levererar vad som lovats? Vi behöver just dig i vårt team på interiöravdelningen!



Om jobbet
Vi gör alltid vårt yttersta för att lösa våra byggares behov och arbetsdagarna är därför både roliga och varierande. Som säljsupport kommer du att avlasta våra två inredningssäljare med diverse administrativa arbetsuppgifter. Du sköter beställningar, prislistor, ordrar, kataloger, bygger mallar i Excel, skapar lathundar, administrerar tillval, reklamationer men även mycket annat. Samverkan, internt såväl som externt, är A och O för att vara framgångsrik. Vi jobbar nära varandra och vi är duktiga på att nyttja varandras expertis. Med det som utgångspunkt finns stor möjlighet att lära sig lite om mycket eller att bli expert inom ett eller flera områden.



Om dig
Vi söker dig som förstår vikten av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet bemötande. Du har avslutat gymnasium, god kommunikationsförmåga och har lätt för att uttrycka dig på svenska i tal och skrift. Du är också en van datoranvändare och dina Excel-kunskaper är väldigt bra. Har du förståelse för byggbranschen, erfarenhet av försäljning B2B, orderadministration och kanske även tillval och ritprogram är det absolut meriterande.



Om oss
Ofta föds en vision ur en övertygelse att något går att göra bättre och annorlunda. Vi vet att vi kan göra skillnad i vår bransch och vi är övertygade om att kunder med en enklare vardag är gladare kunder. Glada kunder är nöjda kunder och nöjda kunder blir lojala kunder. Optimera skall vara Sveriges bästa bygghandel för proffs. Våra värderingar är personligt, tryggt, enkelt.

Vi kan erbjuda dig ett bra jobb på ett expansivt företag, varierande och utvecklande arbetsuppgifter, kompetenta kollegor och en fantastisk arbetsplats.

Besök www.optimera.se för mer information.



Publiceringsdatum
2017-09-25

Kontaktuppgifter för detta jobb
Denna rekrytering görs i samarbete med Manpower. Ansökan sker via registrerat CV på www.manpower.se, vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar på annat sätt. I din ansökan vill vi ha CV och ett personligt brev med motivering till varför just du är rätt för person för jobbet. Vid frågor om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Anna Edén. Vid tekniska frågor kring din ansökan kontakta Manpowers webbsupport.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-09
Ange följande referens när du ansöker: 29970
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Edén aneden@manpower.se

Företag
Optimera Svenska AB

Adress
Optimera Svenska AB
72135
72135 1980

Kontorsadress
Brandthovdagatan 26

Jobbnummer
3716481

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Optimera Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Optimera Svenska AB: