Säljsupport med erfarenhet av projekt - Mercuri International Sverige AB - Administratörsjobb i Solna
Säljsupport med erfarenhet av projekt
Mercuri International Sverige AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd
Visa alla jobb hos Mercuri International Sverige AB i Solna

Vill du vara med och utveckla näringslivet?
Börja arbeta hos oss på Mercuri International som Säljsupport med erfarenhet av projektkoordinering
Är du en person som tycker om att arbeta med människor? Arbeta i högt tempo och ta ansvar?
Mercuri International Scandinavia söker en administratör/projektkoordinator för arbete i kreativ miljö tillsammans med våra konsulter i Sverige.
Placeringen blir på vårt kontor i Solna.
Mercuri International Scandinavia
Vi har starka koncept förenat med en väl utvecklad lärprocess som gjort Mercuri International till ett kvalitetsbegrepp i 40 länder.
Mercuri International Scandinavia är Skandinaviens ledande konsult- och utbildningsföretag specialiserade inom försäljning, ledarskap och kundservice. Vi är ca 150 anställda i Skandinavien med placering i Stockholm, Göteborg, Malmö, Köpenhamn, Århus och Oslo. Mercuri International har mer än 700 anställda globalt i 40 länder. Mercuri University svarar för den kontinuerliga kunskapsutvecklingen av våra medarbetare.
Mer information hittar du på vår hemsida: www.mercuri.se.
I arbetet ingår
Varierande administrativa uppgifter som support till våra konsulter. Detta kan vara offert-, presentationshantering, materialbeställningar, sammanställningar, webbenkäter mm.
Vid projektadministration behöver du ha god koordineringsförmåga, sinne för struktur och gärna erfarenhet från att administrera projekt, då du kommer att ha ett stort ansvar för att hålla reda på kursdatum, materialbeställningar, utbildningsplatser, genomförare etc.
Lämplig bakgrund/erfarenheter
Gymnasieutbildning
Utbildning och/eller erfarenhet av projektadministration/ledning är en merit
Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift
Mycket goda kunskaper i Officepaketet
Organiserad och välstrukturerad
Positiv personlighet, utåtriktad med personlig â€?driveâ€? och framåtanda
Viktigt är att du tycker om att ge service, är stresstålig och flexibel
Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Ansökan skickas till:
Mercuri International Sverige AB
Att: Åsa Noaksson Strede
Box 61
171 74 Solna
E-postadress: asa.noaksson.strede@mercuri.se
Vi vill ha din ansökan före den 30 april 2008.

Publiceringsdatum
2008-03-20

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid
Tillträde: I augusti Anställningsform: Heltid

Ersättning
Fast lön
Lön: Mercuri International tillämpar individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-04-30
Ange följande referens när du ansöker: Säljsupport
Ansökan kan skickas till e-postadress: asa.noaksson.strede@mercuri.se

Kontakt
Åsa Noaksson Strede, 08-7052909 (Telefon arbetet), asa.noaksson.strede@mercuri.se

Företag
MERCURI INTERNATIONAL SVERIGE AB

Adress
MERCURI INTERNATIONAL SVERIGE AB
Huvudstagatan 5
17174 Solna

Kontorsadress
Huvudstagatan 5
Solna

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7052900
Faxnummer: 08-7052910

Jobbnummer
170178

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mercuri International Sverige AB: