Säljspecialist Mobilitet

Telenor Sverige AB / Säljarjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Kungsbacka, Lerum eller i hela Sverige

Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en engagerad och nyfiken medarbetare till vårt team inom Säljspecialister Mobilitet i rollen som Key Account Manager. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.

Vad du kommer att göra

I rollen som KAM Mobilitet kommer du att äga ansvaret för området mobilitet, vilket omfattar mobiltelefoner samt tjänster kring mobilitet och säkerhet. Du kommer att jobba nära våra kontoägande Key Accounts i syfte att utveckla befintliga kunder, men också stötta dem i att vinna nya spännande affärer.

Detta innebär att du kommer att agera självständigt inom ditt affärsområde, men samtidigt kommer du att få jobba i täta teamkonstellationer med andra inom gruppen i er gemensamma strävan att hitta de bästa lösningarna för kunden.

När du kliver in i rollen kommer du att få överta några av våra viktigaste och mest spännande kunder, där vi ser stor potential för ytterligare tillväxt. Samtidigt kommer du också att tillsammans med övriga säljteam jobba med selektiv nyförsäljning.

Vi ser en tydlig förflyttning av fokus från produkter till tjänster och det betyder att vi behöver vara konsultativa i vår försäljning och utveckling av våra kunder - och det är här du behövs!

Kortfattat om dina övergripande ansvar:
* Tillsammans med ansvarig KAM ta fram strategier för befintliga kunder
* Proaktivt utveckla dina befintliga kunder i syfte att hjälpa dem att digitalisera och effektivisera sin verksamhet på ett säkert sätt
* Tillsammans med kundteam aktivt bearbeta nya kunder eller kunder som idag köper andra tjänster av Telenor
* Stötta andra inom gruppen eller andra kundteam
* Ta fram offerter, avtal och internt företräda dina kunder och affärer
* Jobba tillsammans med övriga medlemmar i gruppen och bolaget i syfte att utveckla vårt sätt att arbeta.

Vem du är
Vi söker dig som aktivt vill bidra till vår transformationsresa och därmed är din personlighet lika viktigt som din tidigare arbetslivserfarenhet. När det gäller erfarenhet så ser vi att du har flera års erfarenhet av försäljning mot företag samt är flytande i svenska och engelska. Du kan leda och driva förändring i befintliga arbetssätt och kundinteraktioner, då du ständigt strävar efter förbättring. Du brinner helt enkelt för att utveckla våra kunder - här med fokus på tjänster inom mobilitet och säkerhet. Vi ser även gärna att du har relevant utbildning.

Du behöver ha goda kommunikativa kunskaper och som person är du nyfiken och engagerad.

Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - vi tror på att flexibiliteten och friheten att välja var och när du levererar i ditt arbete bidrar till ökad prestation, engagemang och balans i livet. Vi tror också på styrkan i att vi är bättre tillsammans och att teamandan utvecklas när vi möts och interagerar med varandra, därför ser vi att våra kontor ska agera som magneter för samarbete, kreativitet och företagsanda.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta joakim.berntsson@telenor.se Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.

Sista ansökningsdagen Vi utvärderar applikationer löpande så var snäll och sök idag
Placeringsort: Göteborg eller Stockholm


Bra att känna till

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT

Publiceringsdatum
2022-02-23

Ersättning
SALARY

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telenor Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J105378".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)

Jobbnummer
6371713

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telenor Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telenor Sverige AB: