Säljordermottagare till företag i Göteborg

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2024-02-12


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2024-02-12

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Företaget är den ledande globala utvecklaren och leverantören av teknik, automation och service inom massa-, pappers- energiindustrin. Företaget ingår i en större koncern och levererar anläggningar, utrustning, processlösningar, service och experthjälp till pappersbruk, kemiska och mekaniska massabruk, fiberboard och energiindustri över hela världen. De har en stor kundbas i Skandinavien där tre av fyra svenska pappersbruk är levererade av detta företag.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Säljordermottagare har du daglig interaktion med befintliga kunder angående deras behov av att byta ut reservdelar. Dina primära ansvarsområden inkluderar att ta emot inkommande förfrågningar rörande reservdelar samt att identifiera rätt delar för olika projekt. Vissa av produkterna kan vara standardvaror medan andra kräver en viss grad av kunskap och forskning för att säkerställa korrekt val. Du upprätthåller regelbunden kommunikation med underleverantörer och ingenjörer för att hantera förfrågningar och lösa eventuella problem som kan uppstå.

• Orderhantering
• Teknisk rådgivning
• Ta emot förfrågningar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning inom tekniskt område
• Erfarenhet av orderhantering, ordermottagning inom teknisk industri och kunskaper i Excel är meriterande
• Mycket goda kunskaper engelska tal och skrift, svenska och finska är meriterande

För att trivas i denna roll är du en driven och självständig individ med god kommunikationsförmåga. Du är en skicklig problemlösare och trivs i en global miljö där kollegorna är spridda över hela världen. Du tycker om att lära dig nya saker, är öppen för nya idéer och tankesätt och strävar alltid efter goda resultat.

Övrig information:

Enligt Överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt Överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se
08-40024050

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Bravura Sverige AB varit leverantör

Jobbnummer
8463256


Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: