Säljledare

Acentum Personal AB / Säljarjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Acentum Personal AB i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Höör eller i hela Sverige

Vi på Acentum arbetar med bemanning, rekrytering och omställning av personal. Vi arbetar med såväl arbetarsidan som tjänstemannasidan och brett inom de flesta branscher. Det är den korta versionen. Den längre versionen berättar också att den lokala närvaron är något vi värnar om. Avstånden blir korta- både till uppdragsgivare, medarbetare och kandidater. Vi gillar också att vi känner till den lokala arbetsmarknadens utmaningar och möjligheter. Dessutom är våra beslutsvägar korta och raka; vi operativa ägare är mycket måna om vår personal. Vår genuina erfarenhet garanterar en jämn och hög kvalitet i alla våra processer. Acentum är ett auktoriserat bemanningsföretag. Välkommen! www.acentum.se

Nu söker vi, för varaktig anställning, en Säljledare till en av våra kunder. Vår kund är ett väletablerat företag med produktion och kontor i Kristianstad.

Rollen är ny, och du kommer ha stor möjlighet att själv forma rollen. Uppgifter och ansvarsområden är breda, och ställer stora krav på din kompetens och förmåga. Samtidigt ger det enorma möjligheter till ett innehållsrikt, varierat och spännande arbete.

Vi söker dig som är självständig, initiativrik och har ett genuint intresse för både försäljning, marknadsföring och administration.

Du kommer att vara länken mellan försäljningschefen och säljavdelningen. En stor del av din tjänst innebär att du aktivt driver säljarbetet enligt företagets planer och intentioner. Tillsammans med Försäljningschefen motiverar och inspirerar du och får andra att tänka i nya banor och tillsammans utveckla säljavdelningen. I utvecklingsarbetet ingår även att hålla i kampanjer och andra säljdrivande insatser. I den andra stora delen av tjänsten måste du även visa prov på struktur och ordning i form av ansvar för upphandlingar, offerter och avtal samt prissättning och prisregister. Du måste alltså även ha en mycket god administrativ förmåga och ett genuint intresse för den typen av arbetsuppgifter.

Givetvis kommer du även att ha direkta kundkontakter, mestadels via mail och telefon, men även besök ute hos kunder förekommer. Vidare kommer du att jobba med omvärldsbevakning (marknaden, konkurrenter etc).

Vi tror att du har något års erfarenhet av säljarbete med liknande arbetsuppgifter och en naturlig förmåga att driva och inspirera en grupp till framgång. Du är en engagerande och kommunikativ person som lätt skapar goda kontakter med andra människor. Då rollen även innehåller viktiga administrativa uppgifter kräver det att du är ordningsam och systematisk. Då det är snabba kast i verksamheten och ett högt tempo så är det en förutsättning att du har en hög flexibilitet och god prioriteringsförmåga. Självklart älskar du att sälja och göra affärer.

Visst låter det spännande och intressant?! Vänligen skicka snarast, eller senast den 23/3 din ansökan till ansokan@acentum.se eller Acentum, Cardellsgatan 13, 291 31 Kristianstad. För mer information kontakta Jerry Håkansson, 044-781 44 81, eller jerry.hakansson@acentum.se

Publiceringsdatum
2015-03-05

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-23
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@acentum.se

Företag
Acentum Personal AB

Adress
Acentum Personal AB
Cardellsgatan 13
29131 Kristianstad

Kontorsadress
Cardellsgatan 13
Kristianstad
Visa på karta

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 044-781 44 81

Jobbnummer
2192294

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Acentum Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Acentum Personal AB: