Säljkoordinator till läkemedelsbolag - Randstad AB - Administratörsjobb i Sollentuna
Säljkoordinator till läkemedelsbolag
Randstad AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Upplands-Väsby, Järfälla
Visa alla jobb hos Randstad AB i Sollentuna

Säljkoordinator till läkemedelsbolag
Har du erfarenhet som koordinator, assistent och/eller marknadsassistent? Då kan vi ha uppdraget för dig! Med start i april så söker vi nu en säljkoordinator till ett såväl ledande som innovativt läkemedelsföretag i Sollentuna. Din roll blir att supportera din ledare men också 10-talet kollegor på fält. Det kan vara frågor om avtal, underlag som behövs eller konferenser som ska bokas. Med dig så har du troligen minst 2 års erfarenhet av liknande roll. Låter det som något för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan, gärna redan idag!

Omfattning: Heltid, för start enligt överenskommelse och med uppdrag i 12 månader. I tjänsten ingår resor cirka 3 gånger per halvår (som varar 3-4 dagar per gång.)

Publiceringsdatum
2018-03-19

Dina arbetsuppgifter
Vår kund är ett välkänt läkemedelsbolag med djupa rötter i såväl Sverige som utomlands. Som en given partner till den svenska sjukvården så tas hela tiden nya innovationer fram. Nästan hälften av våra studier är på nya produkter och vi medverkar i en stor del av landets utvecklingsprojekt. I rollen som säljkoordinator har du emellertid administrativt fokus. Du kommer att ta fram underlag, försäljningsresultat och liknande för såväl din ledare som för organisationen. Du sitter i ett öppet kontorslandskap tillsammans med dina kollegor. Du samverkar med 10-talet personer på fältet varav två ledare, en produktchef och den ledare du också rapportera till.

Dina arbetsuppgifter (till exempel):

* Avtals- (på kort varsel ta fram och återkoppla kundspecifika frågor, däribland arvoden) och orderhantering för både kunder och leverantörer.
* Arrangera och bjuda in till möten, kick-offs och konferenser för såväl ett mindre som större antal deltagare.
* Samarbeta med avdelningar som compliance, legal och andra assistenter.

Kvalifikationer
Här behöver du:

* Minst 2 års relevant erfarenhet, med fördel av liknande roll.
* Gärna eftergymnasial utbildning inom ekonomi, kommunikation och/eller marknadsföring (men det är inte ett krav.)
* Goda färdigheter i Microsoft Office-paketet, företrädesvis i Excel och PowerPoint.
* Flytande kunskaper i svenska, liksom goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du trygg i tidigare erfarenhet och har lätt för att lägga upp din dag på ett bra sätt. Du har förmåga att prioritera och stimuleras troligen i tidvis fartfyllda miljöer. Det är ju då du får leverera mot korta deadlines. Vi tror att du har en del pondus, kan fråga (när du behöver) och vet vikten av att arbeta proaktivt. Andra beskriver dig gärna som strukturerad, noggrann men också positiv och utåtriktad. Du motiveras i samarbetet med andra och kan ta i såväl stort som smått. Har du dessutom en ljus syn på arbetet så kommer du att trivas hos oss.

Vi ser det som plus (men inte krav) om du har erfarenhet från läkemedelsindustrin.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista dag att ansöka är 2018-04-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ulrika Olofsson | ulrika.olofsson@randstad.se [ mailto:ulrika.olofsson@randstad.se ] |

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-19
Ange följande referens när du ansöker: 201132566
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ulrika Olofsson ulrika.olofsson@randstad.se

Företag
Randstad AB

Adress
Randstad AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM

Jobbnummer
4029138

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: