Säljkoordinator till ett spännande företag i Karlshamn

Experis AB / Kontorsjobb / Karlshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige

Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag med fokus på specialister inom IT, Engineering, Finance och Executive. Vi vänder oss till dig som är chef eller specialist och som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Till en spännande internationell kund i Karlshamn söker vi nu en duktig säljkoordinator. Tjänsten är på heltid och uppdraget förväntas att pågå i ett år. Det finns goda möjligheter till en fast anställning om du gör ett bra jobb.

Arbetsbeskrivning.

Du kommer att jobba med att öka försäljningen genom att proaktivt arbeta med service, analyser och följa upp försäljningen i vår region. Du arbetar med prioriterade kunder likväl andra marknader som främjar företagets försäljning.

En viktig del av arbetet är att stötta upp försäljningscheferna, vara delaktig i försäljningsprocesserna och tillsammans med försäljningschefen skapa en värdefull kundrelation.

Försäljningskoordinatorns arbetsuppgifter:

• Stötta upp försäljningscheferna

• Upprätthålla kunddialoger gällande beställningar, leveranser, priser, förändringar på orders/ avrop.

• Registrera beställningar, avtal, orders samt nya kunder.

• Du kommer även att medverka och driva en del förbättringsprocesser inom Personal Care.

• Assistera när den årliga Personal Care-prislistan skapas genom att stötta upp med t.ex. fraktpriser, registrering av prislista, uppdateringar i SAP och distribution av nya prislistor till våra distributörer.

• Övervaka vår kundfordringsbokföring och skicka in påminnelser för förfallna fakturor.



Vem är du?

Som person är du självgående, driven och flexibel.

Svenska är ett krav samt även att kunna behärska affärsengelska professionellt då det är företagets koncernspråk.

Har du erfarenhet av SAP är det meriterande.



Vad kan vi erbjuda dig?

Du kommer att vara konsult anställd hos Experis. Vi hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.



Kontaktperson.

Du söker tjänsten via länken nedan. Ansökningar tas endast emot via hemsidan. Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt.

Vid frågor eller eventuella frågor kan du vända dig till rekryterande konsultchef Madelene Merkel på 0455-302772 alt.



Välkommen till vårt team!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2017-05-23

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-02
Ange följande referens när du ansöker: 23213
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelene Merkel Madelene.Merkel@manpower.se

Företag
Experis AB

Adress
Experis AB
37136
37136 1082

Kontorsadress
Konstapelsgatan 33

Jobbnummer
3514732

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: