Säljkoordinator till Aarke

Hero AB / Backofficejobb / Stockholm
2023-11-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Säljkoordinator till Aarke" (sökbar t.o.m. 2024-05-19) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om bolaget:

Aarke är ett svenskt designföretag med ett sortiment av exklusiva hemelement som är utformade för att förhöja vardagliga rutiner. Grundat år 2013 är de på en resa för att omdefiniera hushållsapparatsbranschen. Bolagets första produkt, Aarke Carbonator, har fått en kultliknande följeskara över hela världen med kunder från över 30 länder. I en produktkategori som har blivit förbisedd av designgemenskapen strävar Aarke efter att sammanfoga långvarig kvalitet, premiummaterial och en unik design.

Om rollen:

Rollen som Sales Operation Coordinator spela en central roll inom försäljningsstöd och orderhantering på bolaget. Du kommer att hantera flera kontaktytor och besvara frågor från återförsäljare och distributörer över hela världen. Dessa frågor rör ofta försäljningsbeställningar, leveranser, produkter, returer och fakturor. Merparten av denna kommunikation sker på engelska via e-post. Du kommer att vara med och upprätta olika flöden som möter kundernas behov och säkerställa att deras specifika krav uppfylls. Ditt ansvarsområde inkluderar exempelvis;

• Att driva beställningsflödet för ledande direktförsäljningsåterförsäljare och distributörer, såsom Amazon.

• Att samla in, registrera och planera inkommande beställningar, kreditnotor och fakturor i deras ERP-system.

• Att underhålla dokumentation för försäljningsaktiviteter och se till att kundens uppsättningsfiler, prislistor, mallar och riktlinjer är aktuella.

• Att säkerställa att kunder har rätt information om våra produkter.

Om dig:

Aarke är ett snabbväxande företag där förändringar är en naturlig del av verksamheten. Bolaget har en entreprenöriell kultur och förväntar sig att deras medarbetare tar ansvar och är engagerade. Om du brinner för att vara en del av ett team som strävar efter samarbete och problemlösning, kan Aarke vara rätt företag för dig!

Vi letar efter dig som har ett gott självledarskap, är serviceinriktad, kommunikativ, ödmjuk och prestigelös. Du bör ha en stark systemvana och vara bekväm med att arbeta i Officepaketet. Erfarenhet av att arbeta i en koordinerande roll och med orderhantering är ett plus. Det interna språket hos Aarke är engelska, och i denna roll förväntas du kommunicera på engelska både skriftligt och muntligt dagligen.

Meriterande:

• Erfarenhet av att arbeta i en liknande roll som säljkoordinator.

• Erfarenhet av att arbeta med Amazon som kund.

Omfattning, arbetstider och tillträde

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Aarkes fina huvudkontor centralt i Stockholm, närliggande Odenplan. Helt nya lokaler som bolaget flyttar till i inledningen på året. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag och du kan även arbeta hemifrån ca 2 gånger i veckan när du är trygg i rollen. Detta är en direktrekrytering där du anställs hos Aarke med deras fina förmåner och trygga villkor. För denna roll tillämpar Aarke provanställning.

Hur söker du?

Är du intresserad och har läst så här långt? Då kanske vi är rätt för varandra! Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Skicka därför in ditt CV så snart som möjligt så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Cecilia Enfors Ravelli på cecilia.enfors@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Cecilia Enfors
cecilia.enfors@hero.se
+46 72 302 36 59

Jobbnummer
8238516

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: