Säljassistent

Humanpro AB Södertälje / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humanpro AB Södertälje i Stockholm, Sollentuna, Södertälje, Nyköping eller i hela Sverige

Humanpro AB är en del av Vedior gruppen - världens tredje största bemanningsföretag. Vi är experter på bemanning och rekrytering inom ekonomi, administration och IT. Vi har bemannat tusentals organisationer och projekt med rätt människor och rätt kompetens. Vedior har verksamhet i 55 länder över hela världen. Humanpro har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö (HK), Örebro och Södertälje.
Vi söker för vår kunds räkning en säljassistnet till deras huvudkontoret i Hägersten.
Säljassistenten kommer bland annat arbeta som back-up gentemot säljararna med avseende att ta fram presentationer, bevaka mail/telefon/post etc. Ansvara för administration och bokningar i samband med externa och interna konferenser och event. Kontakt med resebyrå avseende bokningar och uppföljning av resor.
Arbetet som Sales Assistent innebär bl.a.:
Administration av utlägg/reseräkningar
Administration av semsteransökan/ -saldo
Planera och till viss del genomföra introduktion av nyanställda
Ha totalansvar för reseplanering med förståelse för behovet av flexibilitet och alternativa lösningar.
Informera övriga om guidelines, resepolicy, tidrapportering och semester
Boka och följa upp resor
Konferensbokningar: boka internt och externt, hotell, konferensrum, utrustningar etc
Arragera kundbesök
Ansvara för distribution av forecast
Vara kontaktperson gällande resor/hotell
Vara assistent till säljarna: koordinering, hålla reda på, informera och kommunicera; bevakning av telefon, e-mail, post samt att besvara samtal/mail/post och agera där så är möjligt.
Avtalsadministration, arkivering etc
Framtagande av ppt.- och Excelpresentationer
Du ska ha gymansiekompetens/ekonomisk eller erfarenhet av ekonomiadministration. 3-5 års erfarenhet, helst från internationell verksamhet. Du har goda kunskaper i engelska muntligt och skriftligt, kunskaper i tyska/franska/spanska/italienska är meriterande. Goda kunskaper i officepaketet samt erfarenhet från rese- och personaladministration.
Frågor om tjänsten besvaras av Carola Streng Holgersson på telefon 08-554 222 01.
Skicka din ansökan via e-post till carola.streng.holgersson@humanpro.se .

Publiceringsdatum
2008-08-19

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tills vidare

Ersättning
Fast lön
Månadslön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: carola.streng.holgersson@humanpro.se

Företag
Humanpro AB Södertälje

Adress
Humanpro AB Södertälje
Storgatan 1
15172 Södertälje

Kontorsadress
Storgatan 1
Södertälje

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-554 222 00
Faxnummer: 08-55029026
E-postadress: sodertalje@humanpro.se

Jobbnummer
290256

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humanpro AB Södertälje

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humanpro AB Södertälje: