Säljare till Telias Kundtjänst, SaveDesk

TeliaSonera Consumer Services / Butikssäljarjobb / Göteborg
2016-02-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare till Telias Kundtjänst, SaveDesk" (publicerad 2016-02-29) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TeliaSonera Consumer Services i Göteborg, Karlstad, Norrköping, Sollentuna, Stockholm eller i hela Sverige

Telias tjänster hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Vi investerar mer än någon annan i ny infrastruktur och nya tjänster. Nu bygger vi det nya digitala Sverige och storsatsar 15 miljarder kronor i utbyggnad av den mobila och fasta infrastrukturen i hela landet. Telia var t.ex. först i världen med att lansera mobilnätet 4G - som närmast kan likna en motorväg för mobilsurf. Samtidigt bygger vi ut det supersnabba fibernätet i kommuner runt om i landet för att möta behovet av alltmer dataintensiva tjänster i hemmet, på jobbet och i övriga samhället. Läs mer på www.telia.se

Telia ingår i TeliaSonera-koncernen med verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien, inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. Läs mer på www.teliasonera.com

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Hos oss får du får en bra utbildning, mycket eget ansvar och framför allt får du arbeta närmast kund - varje dag. Telia är Sveriges ledande teleoperatör inom mobilkommunikation, datakommunikation, bredband och telefoni. Den senaste tekniken är för oss en självklarhet, vi var först i världen med 4G och först i Sverige att sälja iPhone. Gillar du kundservice, försäljning och teknik i framkant - då kommer du att trivas.

Vi erbjuder dig
• En möjlighet att arbeta heltid i marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass. Vi samarbetar till exempel med Apple, Spotify, Samsung och Sony.
• Möjligheten att anta nya utmaningar och växa inom företaget. Vi arbetar med ständiga förbättringar och vill att du ska stanna hos oss på Telia.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i våra tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem.

Publiceringsdatum
2016-02-23

Arbetsuppgifter
• Med högt servicetänk hanterar du inringande samtal avseende annulleringsärenden, du ska vända kunden till att vilja stanna kvar alternativt lämna med kvalitet
• Fokus ligger på att lyssna och förstå kundens behov, informera och hitta en lösning anpassat efter dennes behov
• I varje samtal överträffar Du kundens förväntningar genom att vara hjälpsam, tillmötesgående och uppfinningsrik i ditt sätt att lösa problem
• Delta i förbättringsarbete inom Telia

Vi söker Dig
Som är engagerad, ansvarstagande, målinriktad och är positiv. Du motiveras av att få sälja våra produkter och tjänster, har starkt kundfokus och är driven. Du tycker om att finna argument och har en förmåga att hitta lösningar som gör att kunden vill stanna kvar hos Telia. Du har fyllt 18 år vid anställningens början och har en avslutad gymnasieutbildning. Det är meriterande om du har några års arbetslivserfarenhet. Vi tror att du har en vilja att utvecklas och ha en karriär inom Telia.

Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Tjänsten avser en visstidsanställning och vi söker dig som vill jobba heltid. Du kommer att börja din anställning med en utbildning med start i slutet av mars.

Lär känna oss mer på http://jobbamedkunder.telia.se

Vi använder oss av tester i denna rekryteringsprocess så använd en mailadress som du regelbundet läser av. Bolaget förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller.
Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!

Kontaktuppgifter för detta jobb
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Teamledae Frida Dire på telefon 0 70-3001016 .

Välkommen till oss på Telia!

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning, Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nadia Elamidi +46 72-5570017

Företag
TeliaSonera Consumer Services

Adress
TeliaSonera Consumer Services
Mårbackagatan 9
12386 Farsta

Kontorsadress
Mårbackagatan 9

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2685734

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TeliaSonera Consumer Services

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TeliaSonera Consumer Services: