Säljare till Telias kundservice i Solna!

Telia / Butikssäljarjobb / Solna
2017-04-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare till Telias kundservice i Solna!" (publicerad 2017-05-11) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Sollentuna, Huddinge eller i hela Sverige

Just nu söker vi ytterligare talanger inom försäljning och kundbemötande till vår kundservice.

Din nya utmaning!

Mitt namn är Anna Hallstensson och jobbar som säljledare på Kundtjänst i Solna. Jag tillsammans med mina kollegor söker nya servicemedvetna stjärnsäljare.

Jag brukar kalla oss på kundtjänst för företagets superhjältar. Det är vi på kundtjänst som är företagets direktlänk till det som är viktigast för oss, våra kunder! Som kundtjänstmedarbetare möter du de kunder som vill ha kontakt med oss via telefon, chatt, mail och brev. I dessa möten hjälper du kunderna med deras engagemang hos oss och ser till att de har den bästa lösningen utifrån deras individuella behov. Det innebär alltså att du genom försäljning och service kommer kunna bidra till att skapa nöjda kunder och till vår resa att bli The New Generation Telco!

När du börjar hos oss får du en gedigen utbildning för att ge dig förutsättningar till att lyckas. Du får utbildning 14 august i vår egen sälj-, och dialogstrategi som är baserad på beteendevetenskap. Vi kommer ge dig förutsättningar att utvecklas och växa inom rollen genom att ge dig interna vidareutbildningar och coaching. Hos oss får du även förmåner som t.ex. friskvårdsbidrag.

Din nästa ledare och nya kollegor

Vi finns på Telias nya och häftiga huvudkontor som ligger i Mall Of Scandinavia i Solna. Vi gjorde förra sommaren Sveriges största företagsflytt då alla Stockholmskontor flyttade ihop.

Du kommer tillhöra och arbeta i ett av våra sex team. Jag och mina teamledarkollegor i Solna tycker det är otroligt roligt att jobba nära våra kunder. Vår uppgift är att genom närvarande ledarskap coacha våra säljare till framgång. Vi jobbar mot gemensamma mål och det är våra medarbetare som är viktigast för att nå dit. Jag har jobbat på Telia i 9 år både på kundtjänst och i butik. Den största anledningen till att jag jobbar här är för att jag utvecklas i min yrkesroll och som person hela tiden. Det är en rolig och föränderlig bransch där vi dagligen står inför nya spännande utmaningar. Jag har möjlighet att bidra till förbättringsarbeten och påverka min egen utveckling. Samtidigt har jag ett stabilt och tryggt företag i ryggen som jag litar på gör sitt bästa för att jag ska må bra på jobbet.

Du

Din roll är som sagt att vara både Telias röst mot kunden och kundens röst in i företaget. Som säljare på kundtjänst förväntas du därför vara kundfokuserad och brinna för att leverera försäljning och service i världsklass. Du kommer ha tydliga sälj-, och tillgänglighetsmål och för att trivas hos oss behöver du vara målmedveten och vilja att utveckla ditt kundmöte för att göra skillnad. Då vi jobbar mot gemensamma mål, som t.ex. att ha Sveriges nöjdaste kunder, behöver du även bara en bra lagspelare. Du behöver kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift då vi möter våra kunder i telefon, chat, mail och brev. Du behöver också ha gymnasiekompetens för att jobba hos oss.


Hur?

Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:

Vi vågar tar intiativ genom att utmana våra kunder och oss själva

Vi bryr dig om våra kunder genom att erbjuda behovsanpassade lösningar

Vi förenklar samarbete genom transparent kommunikation, delaktighet och kunskapsutbyte.

Why?

We 're changing the industry, we 're digitalizing society, we 're creating the New Generation Telco to Bringing the world closer - on the customer's terms.

That 's the next chapter in our story, what 's yours?

Har du frågor kring tjänsten?

Telia samarbetar med Manpower i denna rekrytering. Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna Johnsson 031-63 15 55 alt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2017-04-26

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-30
Ange följande referens när du ansöker: 20391
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Johnsson johanna.johnsson@manpower.se

Företag
Telia

Adress
Telia
16979
16979 0184

Kontorsadress
Stjärntorget 1

Jobbnummer
3460458

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia: