Säljare till Telias kundservice

Telia / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia i Göteborg, Partille, Kungsbacka, Alingsås, Borås eller i hela Sverige

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Just nu söker vi ytterligare talanger inom sälj och kundbemötande inom vår kundservice där du hanterar inkommande samtal.

Din nästa utmaning
Vi heter Madelen och Cornelia och arbetar som ledare för varsitt fantastiskt team på kundtjänst. Vi letar efter dig som vill vara Telias ansikte utåt och vara med på vår resa till att få Sveriges nöjdaste kunder.

Som kundtjänstmedarbetare möter du de kunder som genom inkommande möten vill ha kontakt med oss via telefon, chatt, mail och brev. I dessa möten hjälper du kunderna med deras engagemang hos oss och ser till att de har den bästa lösningen utifrån deras individuella behov. Du ska genom ditt bidrag ge ett fantastiskt bemötande och erbjuda våra tjänster för att skapa nöjda kunder. Vi har varierade arbetstider vilket innebär att du kommer arbeta dagtid, kvällar och helger

När du börjar hos oss får du en utbildning på fyra veckor för att ge dig förutsättningar till att lyckas. Utbildningen startar 22:a januari som också innehåller vår sälj- och dialogstrategi som är baserad på beteendevetenskap. Vi kommer ge dig förutsättningar att utvecklas och växa inom rollen genom att ge dig interna vidareutbildningar och coaching.

Din nästa ledare och nya kollegor
Vi arbetar i ljusa lokaler i ett öppet kontorslandskap mitt i centrala Göteborg, Gårda. Du kommer tillhöra och arbeta i ett av våra 12 team. Vi tycker det är otroligt roligt att jobba nära våra kunder. Vår uppgift är att genom närvarande ledarskap coacha våra säljare till framgång. Vi arbetar mot gemensamma mål och det är våra medarbetare som är viktigast för att nå dit.

Vi har arbetat på Telia i flera år. Den största anledningen till att vi arbetar här är för att vi får se våra medarbetare utvecklas och lyckas varje dag. Det är en rolig och föränderlig bransch där vi dagligen står inför nya spännande utmaningar. Vi har förmånen att arbeta i ett stabilt och tryggt företag som vi litar på gör sitt bästa för att vi ska må bra på arbetet.

Du
Din roll är att vara både Telias röst mot kunden och kundens röst in i företaget. Som säljare på kundtjänst förväntas du därför vara kundfokuserad och brinna för att leverera försäljning och service i världsklass. Du kommer ha tydliga sälj- och tillgänglighetsmål och för att trivas hos oss behöver du vara målmedveten, gilla att kundernas förväntningar ständigt förändras, samt ha viljan att utveckla ditt kundmöte för att göra skillnad för våra kunder. Du ska vara 18 år och gått ut gymnasiet med fullständiga betyg. Du behöver kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift då vi möter våra kunder i telefon, chatt, mail och brev.

Hur?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på
Vi vågar vara innovativa genom att dela idéer, ta risker och alltid utvecklas.
Vi bryr oss om varandra genom att vara stöttande, respektfulla och ärliga.
Vi förenklar samarbete genom transparent kommunikation, delaktighet och kunskapsutbyte.

Varför?
Vi förändrar branschen, digitaliserar samhället och vi skapar den Nya Generationens Telco för att föra världen ännu närmare - på kundernas villkor. Det är vårt nästa kapitel i vår historia, vad är ditt?

Kontakt
Har du frågor är du välkommen att kontakta mig Cornelia Karlsson på 070-51 92 223 eller Madelen Coene på 070-38 12 632. Vi kommer att intervjua löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Välkommen till Telia!

Varaktighet, arbetstid
Heltid, variterande arbetstider under våra öppettider som är mån-fre 08:00-21:00 och helger 09:00-17 Visstidsanställning 6 månader

Publiceringsdatum
2017-11-01

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cornelia Karlsson +46 70-5192223
Madelen Coene +46 703812632

Företag
Telia

Adress
Telia
Stjärntorget 1
16994 Solna

Kontorsadress
Stjärntorget 1

Jobbnummer
3778771

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia: