Säljare till framgångsrikt företag inom ekonomi & finans

Framtiden AB / Säljarjobb / Göteborg
2017-01-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare till framgångsrikt företag inom ekonomi & finans" (publicerad 2017-02-03) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Framtiden AB

Framtiden AB

Är du en person med höga ambitioner, som brinner för försäljning och vill arbeta inom ekonomi/finans? Nu har du chansen att bli en del av ett framgångsrikt företag med oändliga utvecklingsmöjligheter. Skicka in din ansökan redan idag då urvalet sker löpande!

Dina arbetsuppgifter
Som Assistant Advisor hos vår kund kommer du att sälja obligationer, initialt via telefon. Du kommer från start att få en fördjupad kunskap och bygga upp ditt eget nätverk och skapa nya kundrelationer. Första månaderna arbetar du som trainee vilket innebär mycket samtal från kontoret, med hög belastning från start. Det krävs antingen en relevant högskoleutbildning eller erfarenhet av försäljning, samt ett intresse för ekonomiska termer.



Om företaget
Vår kund är en ledande aktör inom företagsobligationsmarknaden, med kontor i bland annat Oslo och Singapore samt med huvudkontor i centrala Göteborg. De inriktar sig mot svenska företag och institutioner.
Mer information om företaget ges på intervjutillfället.

Kundens erbjudande:
Den här tjänsten erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter och en chans att tjäna mycket pengar. Det är ett spännande och utmanande arbete, med en grupp av likasinnade kollegor som motiverar och peppar varandra att nå nya mål.



Din profil
Skallkrav:
• Relevant högskoleutbildning eller relevant arbetslivserfarenhet
• Är affärsinriktad, analytisk och initiativrik
• Målmedvetenhet
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Körkort

Meriterande krav:
Tidigare erfarenhet av försäljning (t.ex. telefonförsäljning, van att lyfta lur) eller kunskap inom ekonomi/finans.

Personliga egenskaper: Som person är du driven, arbetar hårt för att nå dina mål samt är en lagspelare. För att nå målen ska du kunna ta motgångar, ha en stark viljekraft och inte ge upp. Du skall älska att göra affärer samt att sälja.



Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Arbetstider: 40 h/v, initialt 8-17
Omfattning: Heltid
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön + provision

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-01-24

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-20
Ange följande referens när du ansöker: 10317
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Andrea Cardenbäck andrea.c@framtiden.com 0763078167

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 1480

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
3278360

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: