Säljare till Entercards nya Savedesk i Stockholm

TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

EnterCard söker nu 4 stycken serviceinriktade säljare till deras nya savedesk avdelning. Låter det intressant? Sök idag!

Har du intresse för försäljning, kundrelationer och kundtjänst? Vill du bearbeta befintliga kunder och få dem att förlänga sina tjänster? Vill du vara med att bygga upp en helt ny savedesk avdelning på EnterCard där högsta kundnöjdhet står i fokus? Nu har du chansen att utvecklas i en spännande roll på ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som medarbetare på Savedesk avdelningen på EnterCard kommer du få en viktig säljande roll där du bearbetar befintliga kunder. Ditt uppdrag är att utvärdera situationen, hitta den bästa lösningen och göra kunden nöjd. Här får du även chansen att vara med att utveckla nya rutiner och processer för den nya avdelningen. Dessutom får du lära dig en hel del om betal- och kreditkortsprodukter, samt ekonomi- och finansieringslösningar...

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

• Bearbeta befintliga kunder och få dem att förlänga sina tjänster
• Kontakta kunder som besvarat EnterCards kundundersökning
• Kontakta kunder för att stämma av vad de tycker om EnterCards produkter.
• Bygga upp en relation med kunden och skapa ett förtroende

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer ingå i ett team på totalt fyra stycken medarbetare. Ni kommer att sitta i moderna lokaler centralt i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med god chans till överrekrytering. Start är tänkt till den 1 oktober.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som tidigare jobbat med försäljning, gärna kallförsäljning, och har ett intresse för att skapa långsiktiga relationer. Du behöver vara lyhörd, serviceinriktad och kommunikativ då du kommer att jobba med komplexa frågor. Du kommer att hantera en stor mängd samtal vilket gör det viktigt att du är ambitiös och uthållig. Du stävar efter att ge en högkvalitativ service till kunder för att skapa förtroende och vinna dem tillbaka. Du föredrar att jobba i team och är flexibel. Du talar svenska och engelska obehindrat då du kommer jobba med internationella kunder, samt har en god vana av att jobba i system.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-09-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Claudia Ullreich Engmer cue@tng.se 0734 34 64 56

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3717178

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: