Säljare/Mediakonsulent till Albir

Adaptus Bemanning AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adaptus Bemanning AB i Stockholm, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vår Kund

Det norska företaget Digi Publishing AS erbjuder rådgivning kring digital marknadsföring och levererar lösningar inom olika publiceringsverktyg såsom Facebook. Kundstocken utgörs i huvudsak av SME segmentet, med behov av att utveckla eller stärka sin synlighet och kommunikation inom digitala medier.

I samband med att Digi Publishing expanderar flyttas successivt försäljningsavdelningen till Spanien och vi söker ett antal B2B säljare/mediakonsulter som skall arbeta mot den svenska marknaden.

Publiceringsdatum
2015-01-07

Arbetsuppgifter
I din roll säljer du in DigiPublishings tjänster per telefon samt organiserar och samlar in material för publicering på Facebook. Du ansvarar själv för att identifiera nya prospects och att bygga upp din kundportfölj. Du ansvarar och arbetar mot en försäljningsbudget på månadsbasis. Du arbetar självständigt med dina kundprojekt, från etablerad kontakt till avslutad affär och uppföljning.

Som nyanställd får du genomgå en grundläggande utbildning gällande tjänsteportfölj och företagets organisation och vision. Utbildningen hålls i Spanien. Företaget sätter stort värde på medarbetarnas yrkesmässiga och personliga utveckling och vill skapa förutsättningar för karriärsutveckling i takt med att bolaget växer. Marknadsmässig lön med fast månadslön och provision. Digi Publishing erbjuder att ta hand om alla praktiska arrangemang såsom boende, arbetstillstånd, dagis och skola i samband med anställning.

Vi söker dig som tycker om att jobba med försäljning. Att sälja framtidens produkt inom sociala medier ser du självklart som en spännande och rolig utmaning. För att lyckas i rollen ser vi att du har stark tävlingsinstinkt, är resultatinriktad och kreativ. Du har även förmåga att kunna jobba strukturerat och trivs i att arbeta i grupp. Du bör ha god förståelse och användarkunskap om pc som verktyg.

Kvalifikationer
• 1-2 års erfarenhet av telefonförsäljning gällande tjänsteförsäljning mot företagskunder (B2B)
• Ett dokumenterat track record dvs goda försäljningsresultat och måluppfyllnad mot säljbudget
• Att du trivs med ett resultatinriktat arbete
• Förmåga att samarbeta

Tillsättning

Intervjuer sker löpande.Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Om Jobzone Sverige

Jobzone är det lokala bemanningsföretaget som arbetar nära dig med personaluthyrning och rekrytering.
Alla våra 50 kontor i Sverige och Norge drivs av engagerade egna företagare på den lokala marknaden.
Vi ska skapa framgång för individer och organisationer samt vara branschens mest attraktiva arbetsgivare.

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 889
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fredrik Ljungar fredrik.ljungar@bemanning.se

Företag
ADAPTUS Bemanning AB

Adress
ADAPTUS Bemanning AB
Arenavägen 47
12177 Johanneshov

Kontorsadress
Arenavägen 47, Johanneshov

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2119445

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adaptus Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adaptus Bemanning AB: