Säljande orderadministratör till Mex Flyttfirma!

Arena Personal Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om tjänsten
Mex flyttfirma vet att en flytt ofta innebär mer jobb än man först tänkt sig. Med 15 års erfarenhet och en stor förmåga att skapa skräddarsydda flyttlösningar i Stockholm med omnejd, kan de underlätta hela flyttprocessen.

Nöjda kunder är vårt signum. 8 av 10 kunder kommer till oss tack vare rekommendation eller för att de redan anlitat oss tidigare. När våra referenser kallar oss hjälpsamma, effektiva, snabba, osannolikt billiga, proffsiga, serviceinriktade, trevliga eller positiva vet vi att vi gjort rätt.

Är du en serviceinriktad person som vill arbeta i en variationsrik roll med kunden i fokus?

Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av:
• Besvara frågor via telefon, mail och vår webbtjänst
• Skicka offert
• Styra den dagliga logistiken
• Planera och bemanna schema

Rollen är bred och det är därför viktigt att du trivs med ett variationsrikt arbete. Du sitter tillsammans med trevliga kollegor på Vegagatan 3 i Stockholm.

Din profil
För att trivas i roll ser vi att du har ett stort intresse av att prata med människor samt att du är duktig på att identifiera behovet. Du har ett stort engagemang kring att hjälpa kunderna till en trygg flytt samtidigt som du har lätt för att skapa värdefulla relationer över telefon. Du är uthållig, envis och har ett stort tålamod samt är positiv och engagerad i teamet som du ingår i och ser fördelarna i att arbeta tillsammans.

I denna roll ser vi att du har erfarenhet av sälj och telefonvana samt tidigare erfarenhet från relationskapande arbete med mycket kundkontakt. Har du även erfarenhet från branschen så är detta meriterande. Goda kunskaper inom svenska och engelska är ett krav samt att du är en god kommunikatör. B-körkort är meriterande.

Du är till en början uthyrd via oss på Arena Personal och uppdraget förväntas starta så snart som möjligt med goda möjligheter till att bli anställd av Mex.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-18
Ange följande referens när du ansöker: 5875
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madeleine Leo

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7

Jobbnummer
4093378

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: