Säljande konsultchef

Arena Personal AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Helsingborg, Åstorp, Landskrona, Ängelholm, Klippan eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-03-27

Om tjänsten
Det händer spännande saker på Arena Personals Helsingborgskontor. Vi har en stadig tillväxt i regionen och söker nu ytterligare en konsultchef med säljande personlighet som vill bli en del av vårt framgångsrika team.

Som konsultchef har du ett varierande arbete och stora kontaktytor. Rollen kommer på sikt att innebära delaktighet i hela kedjan från införsäljning av nya uppdrag till rekrytering och ansvar för anställd personal. Som konsultchef arbetar du brett med HR-frågor som rör rekrytering, arbetsrätt, arbetsmiljö, lön etc. Eftersom du kommer att arbeta med vår viktigaste resurs, våra medarbetare, krävs det att du är bra på att skapa goda relationer och att du har förmågan att inge förtroende.

Vi är intresserade av dig och blir du anställd kommer du att vara en viktig del i vår satsning under 2015.

Så här beskriver en av våra medarbetare, Martin, sin roll som säljande konsultchef:

"Jag började arbeta på Arena Personal under 2014 och jag har aldrig kommit in så snabbt i en organisation tidigare. Det jag gillar mest är den positiva energin som vi skapar tillsammans i företaget. Kombinationen av arbetsuppgifter och kollegor är det jag värdesätter mest och jag bokar mina egna besök, träffar kandidater, konsulter och kunder varje dag. Det märks att Arena Personal är det personliga bemannings- och rekryteringsföretaget, det känner man tydligt ute hos våra kunder. Kulturen på Arena Personal handlar för mig mycket om att lyssna och hjälpa sina kollegor och att tillsammans skapa bra förutsättningar för våra kunder."

Profil
För att lyckas i branschen måste du ha näsa för affärer och ett starkt driv i ditt sätt att arbeta samt gärna ha dokumenterade säljresultat.

Du som söker tjänsten har någon form av erfarenhet av personalledning eller har arbetat inom bemannings- och rekryteringsbranschen tidigare. En examen inom beteendevetenskap, HR, försäljning eller ekonomi är något vi ser som ett krav.

Som person är du ansvarstagande, social, lösningsfokuserad samt har god människokännedom. För att lyckas i rollen bör du ha ett brett kontaktnät i Helsingborgsregionen och förmåga att ta självständiga beslut. Vidare är du en god administratör med hög IT-kompetens. B-körkort är ett krav.

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-17
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2147
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
David Faasth 042- 600 51 90
Emelina Bengtsdotter 042- 600 51 92

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
La Cours gata 4
25231 Helsingborg

Kontorsadress
La Cours gata 4 , Helsingborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2224952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: