Säljadministratör till CardKeep i Göteborg

ExpoGraf CardKeep International AB / Administratörsjobb / Lerum
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Lerum, Härryda, Partille, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ExpoGraf CardKeep International AB i Lerum

CardKeep är Nordens största tillverkare och distributör av tillbehör för säker id- och passerkortshantering.

Genom ett nära samarbete med våra partners levererar vi kundanpassade lösningar med högkvalitativa produkter till konkurrenskraftiga priser. Bolaget grundades 1999 och har vuxit kraftigt därefter. I Lerum sitter vi i nya fräscha lokaler och har en kultur som präglas av positiv anda. Vi befinner oss nu i en expansiv fas och har gott om utvecklingsmöjligheter inom bolaget. Vi söker därför vår nästa Säljadministratör!

Om tjänsten som Säljadministratör hos CardKeep
I rollen som Säljadministratör kommer du arbeta i en varierande roll med administrativa uppgifter inom försäljning och administration. Din uppgift är att avlasta bolagets säljare så att de kan fokusera på att göra det de är bäst på- skapa nya kundrelationer! Dina arbetsuppgifter består bland annat av ordermottagning, att följa upp kontakt med kunder på telefon och besvara deras frågor och orderförfrågningar i inkommande samtal.

Flera delar av din roll bygger på att administrera och strukturera det arbete som säljarna har svårt att hinna med men som är centralt för att kunna hålla den höga nivå som CardKeep alltid levererar mot kund. Du har även ansvar för daglig administration av bolagets CRM- och ekonomisystem och gör kundanalyser baserade på kundernas inköpsfrekvenser och -volymer. Som Säljadministratör arbetar du med flexibilitet utifrån ett helikopterperspektiv och kan beskrivas som CardKeeps spindel i säljnätet.

Vi söker dig som...
• är strukturerad och resultatinriktad! Du har driv och energi som inspirerar och du trivs bra med att arbeta självständigt samtidigt som du vill vara den som effektiviserar. Som person är du engagerad, initiativrik, har en positiv inställning och brinner för att alltid göra ett bra jobb. Du har lätt för att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift, har ett gott omdöme och affärsförståelse samt trivs i ett högt arbetstempo.

Vi ser positivt på om du har eftergymnasial utbildning och ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Samtidigt har du också lätt att lära och tycker om att jobba effektivt för att snabbt bli självgående. Du har en god struktur kring prioritering och utför arbetsuppgifter med stor noggrannhet utan att tumma på tempot. Du är kreativ, tar egna initiativ och ser utmaningar som möjligheter att få skapa lösningar. Sist men inte minst är det också viktigt för oss på Cardkeep att du kombinerar alla ovan nämnda drag, kunskaper och meriter med en stor dos ödmjukhet och prestigelöshet!

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir
anställd hos ExpoGraf CardKeep International AB.

Vad Cardkeep erbjuder dig
Du erbjuds en spännande tjänst och goda möjligheter att utvecklas tillsammans med bolaget! Hos oss är gemenskap och att ha roligt på jobbet viktigt, samtidigt som vi överträffar våra resultat genom engagerat och målinriktat arbete. Så som bolaget växer får man chansen att växa internt.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid


Publiceringsdatum
2017-10-06

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-06

Kontakt
elisabeth.gao@cardkeep.se

Företag
ExpoGraf CardKeep International AB

Adress
ExpoGraf CardKeep International AB
Box 3042
44361 STENKULLEN

Kontorsadress
Stillestorps Industriväg 1

Jobbnummer
3738819

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ExpoGraf CardKeep International AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ExpoGraf CardKeep International AB: