Sälj- och marknadsassistent till internationell koncern, Solna

Avanzera Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

För kunds räkning söker vi en sälj- och marknadsassistent för uppdrag med start omgående. Uppdraget kommer att pågå löpande med möjlighet till anställning. Vår kund är ett världsledande läkemedelsföretag med huvudkontor i USA och verksamhet runtom i hela världen. Huvudkontoret för den nordiska verksamheten är beläget i Stockholm/Solna där denna tjänst är placerad.

Detta är ett konsultuppdrag och du blir anställd hos oss på Avanzera inledningsvis. Som konsult hos oss har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2014-09-22

Dina arbetsuppgifter
Du kommer främst fungera som administrativt stöd för en sälj- och marknadsavdelning, men dessutom kommer du att stötta upphandlingsavdelningen samt Sverige chefen. Exempel på arbetsuppgifter är:

• Beställa marknadsmaterial och hålla kontakt med tryckerier
• Supporta fältsäljare när de ringer in för frågor, beställningar etc.
• Organisera möten, seminarier och föreläsningar (boka föreläsare, lokaler m.m.)
• Koordinera utbildningar (lokaler, kursmaterial, agenda, anmälningar m.m.)
• Administrera i SAP (ta fram PO-nummer, registrera leverantörer, kontera fakturor)
• Stötta vid större upphandlingar genom att se till att få in allt material från de olika avdelningarna samt att sammanställa dokumentet
• Administrativt stötta Sverige chefen vid behov

Bakgrund
Vi tror att du har 2-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter från ett internationellt bolag där du stöttat en hel avdelning. Mycket goda kunskaper i engelska, tal och skrift, är ett krav. Kunskaper i SAP eller större affärssystem är meriterande liksom om du har branschvana.

Som person är du van att arbeta självständigt i en tempofylld miljö, du har driv att lösa de problem som uppstår och att snabbt växla mellan olika uppgifter. Du trivs i en serviceinriktad roll, att planera ditt arbete och ligga i framkant samtidigt som du är van att omprioritera när situationen så kräver.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 403
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Karbelius 08-545 28 303

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2004589

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: