Sales Support till Ingersoll Rand Svenska AB - Ingersoll Rand Svenska AB - Ekonomiassistentjobb i Göteborg
Sales Support till Ingersoll Rand Svenska AB
Ingersoll Rand Svenska AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos Ingersoll Rand Svenska AB i Göteborg

Sales Support till Ingersoll Rand Svenska AB Vår verksamhet består av
försäljning, montering, service och marknadsföring av kompletta system för
temperaturkontroll. Vi är idag 43 trevliga medarbetare som tillsammans genererar
en omsättning på 145 milj SEK. Vår verksamhet bedrivs från lokaler i Hisings
Kärra. Sedan drygt två år är vi ägda av Ingersoll Rand Ltd, som är noterat
på New York börsen, och vår ägare har för avsikt att vi skall växa på den
svenska marknaden. I samband med att en av våra medarbetare går i
pension samt att vi har utökat antalet säljare har vi gjort viss omstrukturering
av arbetsuppgifterna på ekonomi och säljstödsavdelningen. Vi söker dig
som har en förmåga att koordinera många olika arbetsuppgifter samt .
har grundläggande ekonomiska kunskaper . goda datakunskaper och erfarenheter
från något ekonomisystem (gärna Visma) . goda kunskaper i Office paketet,
Internet, mailprogram . är strukturerad, har lätt för att samarbeta, är
handlingskraftig, självgående och social . besitter god kommunikativ förmåga
och har goda kunskaper i engelska Vi arbetar under givna "deadlines"
vilket innebär periodvis högt tempo. Flexibilitet och prestigelöshet är därför
en förutsättning för att börja arbeta i vårt team. Inom teamet arbetar vi också
som back up för varandra. Arbetsuppgiter: . Fakturering och
orderregistrering . Support för våra kunder, tex utskick av
instruktionsböcker och garantihandlingar . Support till våra säljare .
Aktivt delta i planeringen och genomförande av mässor och kundaktiviteter mm
* Ansvara för inköp av kontorsmaterial, reklamprodukter, annonser,
broschyrer samt vara koordinator med dessa produkters externa leverantörer .
Bokning av resor och hotell . Övriga kontorsuppgifter såsom svara i telefon
och posthantering Utöver dessa givna arbetsuppgifter kan det tillkomma
ytterligare arbetsuppgifter när vi har påbörjat implementeringen av Sarbanes
Oxley Act, regelverk för att dokumentera rutiner och minska risken för fel i
rapportering.

Publiceringsdatum
2007-09-27

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare. Tillträde mitten av november. Heltid. Dagtid.
Heltid/tillsvidareanställning, provanställning 6 mån.

Ersättning
Fast lön.

Så ansöker du
Ansökan inkommen senast 071015. Om du tror att du är rätt person för dessa
arbetsuppgifter samt vill bli en av oss så är du välkommen med din ansökan,
senast 2007-10-15, tillIngersoll Rand Svenska ABAtt: Agneta BjörklundBox 145425
02 HISINGS KÄRRAeller via e-post: agneta_bjorklund@eu.thermoking.comKontaktperson :Agneta Björklund, ekonomi- och personal

Företag
Ingersoll Rand Svenska AB
Trankärrsgatan 3
Box 145
425 02 HISINGS KÄRRA Tel 031-7277608

Jobbnummer
12860

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ingersoll Rand Svenska AB: