Sales & Account Manager, Stockholm

MultiMind Bemanning AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Är du duktig på att skapa relationer och söker en intressant roll med mycket kundkontakt? MultiMind söker för kunds räkning en Sales & Account manager för vår kund med start omgående.



Om kunden Vår kund är en världsledande aktör inom finasiella tjänster som hjälper företag och privatpersoner att skicka pengar mellan regioner på ett smidigt och säkert sätt. De finns i 200 länder och territorier och har tiotals miljoner kunder världen över.



Rollen I din roll som SAM är dina ansvarsområden följande:

Stödja ledningen i att uppnå affärsplaner och mål för nätverk, volymer och lönsamhet
Stödja retailverksamheten genom att expandera nätverken i de tilldelade regionerna
Prospektera potentiella agenter via mail, per telefon och personligen för att utöka nätverket
Upprätthålla en aktuell databas med alla prospekt, kontaktuppgifter och status för försäljningsaktiviteter
Se till att försäljningsrapporter granskas, analyseras och följs upp efter behov
Säkerställer att kontrakt överensstämmer med relevant standard och rutiner
Säkerställa att nya agenter lätt och effektivt har material för att påbörja arbete med företagets produkter
Övervaka och säkerställ att transaktionsvolymerna uppfyller förväntad nivå och möjligheterna att öka volymer maximeras.
Skapa relationer med nyckelagenter och säkerställer att frågor och problem löses omedelbart genom att samarbeta med relevanta parter
Att arbeta med marknadsteamer för att förfina prissättningsstrategier för att förbättra produktens lönsamhet utöver transaktionsvolymer.

Din profil Vi söker dig med förmåga att skapa och upprätthålla relationer med småföretag. Vi ser att du har följande kompetenser:
Minst gymnasieutbildning
3+ års erfarenhet av en säljande roll, gärna direktförsäljning och service inom retail
Förmåga att självständigt planera, hantera och genomföra försäljningsstrategier
Tidigare erfarenhet av att presentera produkter/tjänster till möjliga kunder/befintliga kunder
Utmärkta organisatoriska färdigheter och förmåga att prioritera egen arbetsbelastning
Utmärk problemlösningsförmåga
Flytande kunskaper i svenska, engelska och gärna ytterligare språk


Som anställd hos MultiMind får du: Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.
Låter rollen intressant? Registrera din ansökan snarast möjligt då urvalet sker löpande. Observera att tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Publiceringsdatum
2017-11-13

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Yichu Chung +46 8 21 67 36

Företag
MultiMind Bemanning AB

Adress
MultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 66

Jobbnummer
3799532

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MultiMind Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MultiMind Bemanning AB: