Sales Manager till Advisa - Cronwik - Försäljningsjobb i Stockholm
Sales Manager till Advisa
Cronwik / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Cronwik i Stockholm

På uppdrag av Advisa söker vi nu en Sales Manager. Rollen är en direktrekrytering.

Advisa har nu tillfälle att erbjuda en unik möjlighet till dig som brinner för att utveckla andra människor och vill ha stor påverkan i Advisas fortsatta framgång. Om du dessutom får energi av att hjälpa privatpersoner spara pengar på sina lån är du säkert den vi söker!

Beskrivning av tjänsten

Med stor frihet har du ansvar för de rådgivare som hanterar våra nya, inkommande kunder. Över telefon kontaktar rådgivarna de kunder som använder sig av vår lånejämförelse, för att vägleda kunden genom vår tjänst och hjälpa denne genom processen - vilket vi gör genom att bistå kunden vid val av vilket alternativ som passar kunden bäst.

Du har personal- och resultatansvar, och har hand om både dina medarbetares utveckling och ditt teams beläggning genom rekrytering. Du ingår i säljledning och rapporterar till försäljningschef.

Exempel på arbetsuppgifter/ansvar:

Personalansvar och schemaläggning av ditt teams rådgivare.

Säkerställa att teamet uppnår satt budget.

Framtagning och kvartalsvis uppföljning av utvecklingsplan för samtliga medarbetare.

Kontinuerlig coachning och vidareutbildning för ditt team.

Kartläggning, strategi och ansvar för rekrytering till teamet tillsammans med HR.

Löpande framtagning, analys och utvärdering av resultat och KPI:er.

Vi söker dig som brinner för att skapa resultat, värdesätter professionalitet och sätter laget före jaget. Du är en person som värderar uppriktighet och både tar och ger feedback dagligen. Med stor passion vill du komma in i bolaget för att förändra och utveckla det vi med stolthet redan byggt upp!

Du är en mycket motiverad och självständig person som vill komma in i bolaget för att göra skillnad i din centrala roll. Du trivs på en arbetsplats med ett högt tempo och i en ständigt föränderlig miljö. Du är van att lösa problem med hjälp av logiskt tänkande, gillar att fatta beslut med siffror som underlag samt är duktig på att utveckla och motivera medarbetare. Du har arbetat med telemarketing, och har en sammanlagt arbetat med försäljning/kundservice under minst 2 år. Du har dessutom haft en ledarroll i minst 6 månader.

Har du även följande egenskaper är du troligtvis den vi söker

Hög energinivå, stresstålig och en hög analytisk förmåga

Vinnarskalle med höga ambitioner och stort resultatfokus

Stor passion för att utveckla andra och en stark vilja att växa som ledare

Brinner för en omväxlande arbetsdag

Prioriterar etik och är uppriktighet i alla lägen

Goda kunskaper av prognos-, budget- och analysarbete i excel eller motsvarande

Vad erbjuder Advisa?

Stor möjlighet att påverka Advisas framtida arbete med kunder och kundservice

Ett dedikerat team som sätter laget framför jaget

Individanpassad ersättningsmodell med fast lön samt rörlig bonus och förmånspaket

Nytt kontor med utsikt mot Östermalms IP

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-01-17

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Karlsson sara.karlsson@cronwik.se

Företag
Cronwik

Adress
Cronwik
Hammarby Allé 32
12061 Stockholm

Kontorsadress
Hammarby Allé 32, Stockholm

Jobbnummer
3910090

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cronwik: