Säkerhetssamordnare - Vänersborgs kommun, Kommunstyrelsen - Chefsjobb i Vänersborg
Säkerhetssamordnare
Vänersborgs kommun, Kommunstyrelsen / Chefsjobb / Vänersborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla chefsjobb i Vänersborg, Trollhättan, Essunga, Grästorp
Visa alla jobb hos Vänersborgs kommun, Kommunstyrelsen i Vänersborg

Som säkerhetssamordnare arbetar du på kommunledningens uppdrag med
kommunövergripande risk- och säkerhetsarbete. Din arbetsuppgift Du
ansvarar för kommunens arbete med risk- och sårbarhetsanalys, kommunens plan för
extraordinära händelser samt för samordningen av den del av arbetet som ligger
utanför räddningstjänsten vad gäller handlingsprogram enligt lagen om skydd mot
olyckor. Du är samordnare för brandskyddsutbildningen av kommunens anställda och
du ska samordna, stödja och utveckla skydds- och säkerhetsarbete inom kommunen i
stort. Vidare administrerar och analyserar skade- och incidentrapportering.
Kvalifikationer Vi vill att du har utbildning inom eller erfarenhet
av säkerhetsarbete. Du bör ha god data- och it-vana. Du kan arbeta självständigt
men har också lätt för att arbeta i grupp och du är duktig på att skapa
kontaktnät. Erfarenhet av arbete i politisk styrd organisation är meriterande.

Publiceringsdatum
2008-01-23

Anställningstyp/arbetstider
Tidsbegränsad. Tillträde snarast. Heltid. Dagtid. Omfattning: allmän
visstidsanställning om sex månader, ev möjlighet till förlängning.

Ersättning
Fast lön.

Kontakt
För mer information kontakta kanslichef Claire Gabrielsson, tel 0521-27 10 59.

Så ansöker du
Ansökan inkommen senast 080206. Du är välkommen med din ansökan till:
Vänersborgs kommun, Kommunkansliet, 462 85 Vänersborg.

Företag
Vänersborgs kommun, Kommunstyrelsen
462 85 VÄNERSBORG Tel 0521-271000
Fax 0521-271370
Mer information på http://www.vanersborg.se

Jobbnummer
108551

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vänersborgs kommun, Kommunstyrelsen: