Ryska Posten söker erfarna administratörer till finansvärlden

Ryska Posten Bemanning / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en administratör som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en erfaren administratör till vår kund som är en av de ledande bankerna i Norden. Vi söker dig som har minst 2-års erfarenhet från att ha arbetat som administratör eller har likvärdig erfarenhet. Som person är du serviceinriktad, noggrann, mogen och har ett sinne för detaljer. I rollen som administratör kommer du att arbeta med att svara på frågor via mail och telefon samt administrativa uppgifter såsom att hantera kundärenden, registrera kunder och orderläggning. Du kommer att arbeta i moderna lokaler i Stockholm och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag. Detta är en direktrekrytering så efter rekryteringsprocessen är klar kommer du bli anställd direkt av vår kund.

Publiceringsdatum
2018-02-16

Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Svara på frågor via telefon och mejl.
• Orderläggning, ärendehantering och systemhantering.

VI SÖKER DIG SOM

• Har minst 2-års erfarenhet att ha arbetat som administratör

• Kan prata och skriva svenska och engelska flytande.

• Det är mediterande om du har erfarenhet av ekonomi eller finans.

Som person är du serviceinriktad, strukturerad och organiserad. Du är prestigelös, proaktiv och en teamplayer med en vilja att möjliggöra för andra människor.

ÖVRIG INFORMATION:

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se (mailto:rekrytering@rpbemanning.se)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Örtenmark Nilsson matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
3971246

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: