Ryska Posten Bemanning söker Office Coordinator på heltid

Ryska Posten / Administratörsjobb / Göteborg
2017-01-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ryska Posten Bemanning söker Office Coordinator på heltid" (publicerad 2017-02-20) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Göteborg, Borås, Jönköping, Nacka, Malmö eller i hela Sverige

OM TJÄNSTEN

Företaget verkar inom managementkonsult-branschen och sitter i nya och fräscha lokaler i centrala Göteborg. Det är 13 anställda i Göteborg.

Som Office Coordinator har du stort eget ansvar och tjänsten är koordinerande och understödjande med sedvanliga administrativa uppgifter, marknadsföring och ekonomi.

Publiceringsdatum
2017-01-17

Arbetsuppgifter
Som Office Coordinator ansvarar du för kontorsadministration och kontorsservice som består av tre delar;

• Marknadsföring

• uppdatera och sköta hemsidan
• sköta sociala medier
• uppdatera kundregister
• organisera och samordna företagsevenemang

• Kontorsadministration

• kontakt med leverantörer (städ, hyresvärd osv)
• beställning och leveranser av kontorsmaterial
• hantera reseräkningar och resebokningar
• hantera post- och budtjänster
• hålla ordning och reda på kontoret och allmänna ytor, kök och konferensrum
• ta emot besök och samtal

• Ekonomi

• enkel bokföring och lönehantering
• reseersättningar
• utlägg
• leverantörsfakturor

Arbetstiden är 8-17.

Tjänsten passar dig som trivs i en självständig roll med varierande arbetsuppgifter.

VI SÖKER DIG SOM

• Arbetat 1-2 år med marknad och administrativt arbete, i rollen som administratör, ekonomiassistent, receptionist eller liknande
• Har goda kunskaper i Microsoft Office är ett krav
• Har eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller marknadsföring
• Brinner för och har ett genuint intresse av marknadsföring
• Talar och skriver svenska och engelska flytande

Det är meriterande om du:

• Har arbetat i en liknande roll tidigare
• Har arbetat i Visma

Som person är du ansvarstagande och van vid att driva ditt arbete framåt då det är en självständig roll. Vidare är du driven, flexibel och proaktiv där du tar egna initiativ. Du är lösningsorienterad, positiv och ser möjligheter i alla utmaningar.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på vedrana.hubanic@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Dagtid, heltid, tillsvidare Heltid 100%

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Götgatan 16
41105 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 16

Jobbnummer
3266143

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: