Revisorassistent Till Bdo I Eskilstuna

Ryska Posten Bemanning / Redovisningsekonomjobb / Eskilstuna
2018-03-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Revisorassistent Till Bdo I Eskilstuna" (publicerad 2018-04-16) ⬅️


Visa alla redovisningsekonomjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Eskilstuna, Södertälje, Nyköping, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en revisorsassistent som vill ha ett spännande arbete inom en global organisation med goda utvecklingsmöjligheter.Tjänsten är på heltid med omgående start och du kommer att bli anställd direkt av vår kund BDO.BDOsmål är att med personligt engagemang och proaktivitet fåsina kunder att växa och nå framgång. De ska alltidleverera högklassig service i alla led. Dearbetar för en öppen och inkluderande företagskultur där människor får möjligheten att växa med tidigt personligt ansvar och söker nu dig som vill ingå i deras framgångsrika team.

OM TJÄNSTEN

Vill du arbeta på en av världens största revisions- och rådgivningsorganisationer så är BDO det rätta företaget för dig.BDO har branschens nöjdaste kunder och söker nu efter fler revisorsassistenter. Vi söker dig som har minst 2-års erfarenhet från att ha arbetat som revisorsassistent eller har likvärdig erfarenhet. Som person är du serviceinriktad, proaktiv och arbetar alltid för att bidra till den bästa kundupplevelsen. I rollen som revisorsassistent kommer du delvis att revidera kundernas räkenskaper, förvaltning samt förbereda underlag för påskrivande revisor. Du kommer att arbeta i trevliga lokaler centralt i Eskilstuna och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag.
Detta är en direktrekrytering så efter rekryteringsprocessen är klar kommer du bli anställd direkt av vår kund.

Publiceringsdatum
2018-03-14

Arbetsuppgifter
Som revisorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel:

• Att revidera kundernas räkenskaper, förvaltning samt förbereda underlag för påskrivande revisor.

• Ha direktkontakt med kunder samt stort utrymme för dig att skapa egna kontakter och ta mycket ansvar.

VI SÖKER DIG SOM

• Har minst 2-års erfarenhet att ha arbetat som revisorsassistent.

• Kan prata och skriva svenska och engelska flytande.

• Uppfyller kraven från revisorsnämnden för att i framtiden kunna bli auktoriserad revisor.

Som person är du serviceinriktad, strukturerad, prestigelös och driven. Vidare har du viljan att utvecklas och trivs med att arbeta nära kunder.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Dahlin matilda.dahlin@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4020419

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: