Resehandläggare

Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Boden
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Boden, Luleå, Älvsbyn, Piteå, Kalix eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Boden, Luleå, Älvsbyn, Piteå, Kalix eller i hela Sverige

Om tjänsten
Har du erfarenhet av arbete som administratör eller som resehandläggare? Då har vi uppdraget för dig.
Som resehandläggare ansvarar du för administration, bokning, biljettering, fakturering av resor samt förmedlar reseinformation till kund.
Resehandläggaren ska ha god servicekänsla samt ska hjälpa och hänvisa kunden via telefonsupport.
Du kommer arbeta i ett team som värdesätter ömsesidigt förtroende och hos oss får du både ett eget ansvar och goda möjligheter att kompetensutvecklas.
Uppdraget innebär att du blir anställd av Arena Personal och arbetar som konsult i vår uthyrningsverksamhet.
Det finns goda chanser till långa uppdrag för rätt person!
Placeringsort är Boden.

Din profil
Vi söker dig som är strukturerad och beslutsam samt gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Du behöver kunna arbeta självständigt såväl som ha en god samarbetsförmåga. Självfallet är du serviceminded och duktig på att kommunicera på ett tydligt sätt. Du är flexibel och kan med lätthet ställa om ditt fokus och anpassa dig i en föränderlig miljö.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som bidrar positivt till verksamhetens utveckling.
Vi vill att du har dokumenterat goda kunskaper i engelska och kommunicerar obehindrat både på svenska och engelska, i tal såväl som i skrift.

Vi ser gärna manliga sökanden till denna tjänst, för en jämnare könsfördelning på arbetsplatsen.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-01-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-11
Ange följande referens när du ansöker: 5546
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Norman pernilla.norman@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Skeppsbrogatan 39
97234 Luleå

Kontorsadress
Skeppsbrogatan 39

Jobbnummer
3922182

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: