Relationsbyggande servicekoordinator

Centric Professionals AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

För kunds räkning söker Centric en servicekoordinator med grundläggande kunskaper inom ekonomi och layout. Anställningen är på deltid med 4 timmars arbete om dagen. Du kan vara med och påverka hur dessa timmar ska fördelas. Kanske har du en annan huvudsaklig sysselsättning som går att kombinera med rollen som servicekoordinator hos vår kund.

Rollen är bred och innebär att ha många arbetsuppgifter igång samtidigt.

Publiceringsdatum
2016-09-05

Dina arbetsuppgifter
• Merförsäljning mot befintliga kunder
• Trycka, koda och skriva ut mindre serier/beställningar av passerkort i kundens kort-/ printermaskin
• Beställning av kort hos kund leverantörer och tryckerier
• Hjälpa kunder med underlag/layouter i Adobe
• Skapa underlag för fakturor och arbetsorder vilket rör passerkorten
• Packa och skicka ordrar
• Dokumenteringar
• Inköp och fakturering
• Sköta och beställa leveranser hos kundens leverantör
• Svara och fördela samtal i kundens telefonväxel

Din profil och kvalifikationen
Vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet från en koordinerande roll med administrativa arbetsuppgifter. Att ha viss tidigare erfarenhet av layout i Adobe är viktigt, du har en känsla för design och formgivning. Allmän IT-kunskap inom Microsoftplattformen och grundläggande kunskaper i Word och Excel är ett krav. Du har även erfarenhet från inköp och fakturering och har ett sinne för siffror.

Rätt person värderar ordning och reda och är en fixare som tar varje uppgift med ett glatt och trevligt humör. Som person är du säljande då merförsäljning ingår i arbetsuppgifterna. Du kommer att vara med och utveckla befintliga kundrelationer. Att vara social och utåtriktad är egenskaper som är viktiga för att trivas i rollen.

Start: September
Arbetstid: Dagtid, deltid
Placering: Göteborg

Känner du igen dig? Tveka då inte att registrera din ansökan redan idag!
Vad vi erbjuder
Att jobba på Centric är roligt. Inte bara för att vi är ett glatt och inspirerande företag, utan även för att vi hjälper dig att nå dina personliga mål. Vi tycker nämligen att alla våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, oavsett om de är juniorer eller har några år på nacken. Därför erbjuder vi alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Och inte nog med det - du som konsult får även lägga upp en individuell utbildningsplan utifrån dina speciella intresseområden, där vi tar notan för både studiematerial och certifieringar. Hos oss på Centric kommer du snabbt in i gemenskapen genom våra interna och externa aktiviteter där vi träffas och hittar på något roligt tillsammans.

Börja med att registrera din ansökan till oss för att ta första steget mot ett roligare och mer utvecklande jobb. Vi behandlar alla ansökningar löpande och tar gärna emot dig på en intervju om din ansökan passar något av våra uppdrag. Vi ser därför fram emot din ansökan redan idag.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Linda Gylling på tfn: 0734-159351 eller linda.gylling@centric.eu .

Centric Professionals är ett IT-bemanningsföretag med över 300 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Jönköping, Karlstad och Örebro. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.

OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nåt. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande; https://www.facebook.com/CentricSweden .

Sökord koordinator, administratör, servicekoordinator, service-koordinator, Adobe, Microsoft, Göteborg.

Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
Arbetstiden är 20 timmar per vecka -

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-04
Ange följande referens när du ansöker: 1473064990395
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Gylling 0734-159351 linda.gylling@centric.eu

Företag
Centric Professionals AB

Adress
Centric Professionals AB
Lindholmspiren 9
40222 GÖTEBORG

Kontorsadress
Lindholmspiren 9 17266 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3028903

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Centric Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Centric Professionals AB: