Rekryteringsspecialist sökes till nordisk enhet

MSX International Ltd / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MSX International Ltd i Göteborg, Jönköping, Malmö, Stockholm eller i hela Sverige

MSX International är ett globalt företag inom fordonsbranschen som erbjuder konsulttjänster inom affärsutveckling och outsourcade helhetslösningar. Vi är stolta över vårt team av experter som levererar mätbara resultat med hög kvalité och bidrar till företagets vision att bli "partner of choice" för alla våra kunder och intressenter.

MSX International söker just nu en Rekryteringsspecialist som kommer vara en viktig del i vår nordiska organisation. I rollen kommer du arbeta med hela kedjan i en rekrytering i allt från att ta fram kravspecifikation, utforma annons, göra urval, hålla intervjuer till att presentera kandidater. Du kommer också tillhöra vårt HR team som består av 3 personer och där stötta med andra HR relaterade uppgifter.

Då vi hela tiden växer så kommer det finnas möjlighet att vara med och påverka hur vi arbetar för att bäst supportera och utveckla vår verksamhet. I rekryteringen kommer du arbeta nära våra account managers och fungera som en länk mellan affären och det operativa.

Arbetsplats och omfattning:
Från Göteborg har vi hela Norden som ansvarsområde så en mindre del resande kommer ingå i tjänsten. Vårt kontor ligger i fina lokaler i Göteborg. Tjänstens omfattning är heltid och vi har behov av att tillsätta tjänsten omgående - förutsatt att vi hittar rätt kandidat.

Är du den vi söker?
Vi söker dig som har arbetat som rekryterare och har erfarenhet av att ansvara för hela rekryteringsprocessen. Du är van att arbeta strukturerat enligt processer och kan hantera flera pågående uppgifter samtidigt. Vi ser att du är resultatorienterad och har en stark förmåga att driva rekryteringarna framåt. Då vi är ett mindre team värderar vi högt en positiv attityd, ansvarstagande och att du har en egen stark drivkraft. Då tjänsten innebär mycket externa kontakter behöver du vara kommunikativ och serviceinriktad.

För att lyckas väl i tjänsten tror vi att du har en universitetsutbildning inom personal/ beteendevetenskap eller motsvarande. Då vi är ett globalt företag behöver du behärska svenska och engelska på en mycket god nivå.

Vi erbjuder: MSX International erbjuder dig en betydelsefull roll i ett expansivt bolag där du får utrymme att växa. Du kommer vara en viktig del i ett dynamiskt, prestigelöst och dedikerat team där det råder öppet klimat och högt i tak. För oss är balans lika viktigt i som utanför arbetet, därför erbjuder tjänsten även 6 veckors semester, friskvårdsbidrag och personalförmåner kopplade till Benify.

Ansökan:
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag! Alla ansökningar behandlas löpande.

För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Ninni Andersson, Payroll Officer & HR-Coordinator, nandersson@msxi-euro.com

Besök gärna www.msxi.com för mer information.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare

Publiceringsdatum
2017-08-22

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ninni Andersson nandersson@msxi-euro.com

Företag
MSX International Ltd

Adress
MSX International Ltd
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
3654090

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MSX International Ltd

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MSX International Ltd: