Rekryteringskoordinator till Globalt företag

S&C Bemanning Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!


Om företaget
The company is a major international healthcare business engaged in the research, development, manufacture and marketing of prescription pharmaceuticals and the supply of healthcare services. The company is proud to offer a unique workplace culture that inspires innovation and collaboration. Co-workers are empowered to express diverse perspectives - and are made to feel valued, energized and rewarded for their ideas and creativity. You will be a part of the consulting business at Söder & Co and work at the workplace of our client.

Dina arbetsuppgifter
This Recruitment Coordinator role requires an ability to work with both volume and pace, understanding the bigger picture and yet still deliver excellent attention to detail and day to day activities in relation to recruitment.

We anticipate the exciting challenge of recruiting some very specialized and hard to fill roles into Sweden in order to meet the business needs.

In this role you play an important role in this delivery to provide excellent administrative and co-ordination support to fast paced, priority and confidential roles as well as managing volume on a day to day basis.

This role has a number of key aspects including:
• Providing excellent administrative support focusing on the relocation administratio
• Supporting Hiring Managers, HRBPs and Recruitment Partners coordinating the recruitment administration.
• Support end to end recruitment administration
• Reconciles figures or information from various sources, such as expenses, ensuring completeness and accuracy, and follow-up on discrepancies
• Resolves Hiring manager and HRBP queries and issues to meet customer and business requirements
• Contacts customers on non-typical, sensitive or complex issues
• Participates in establishing an understanding of customer requirements to ensure that planned activities and services meet needs, and in monitoring those services and activities to ensure requirements are fully met.
• Organizes, controls and delivers specific administrative activities and services with minimal guidance
• Controls small projects under general guidance ensuring delivery of project outputs according to plan, reviewing and refining plans as necessary.



Din profil
• Prior experience working within HR preferably with recruitment and/or general HR support
• Prior Administrative experience
• A bility to follow and an interest in shaping processes
• Excellent written and spoken English communication
• Good knowledge in relation to administrative/business support activities in the Recruitment and HR area
• Competent in the use of relevant office equipment and systems
• Experience of a variety of software/systems
• Can create and maintain systems for efficiency for both self and others
• Customer Service Skills

Välkommen med din ansökan på www.soderco.se senast den 16/2. Vi arbetar med löpande urval.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-02-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-16
Ange följande referens när du ansöker: 2190
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Niklas Ekeblad niklas.ekeblad@soderco.se

Företag
S&C Bemanning Göteborg AB

Adress
S&C Bemanning Göteborg AB
Carlbergsgatan 8
41266 Göteborg

Kontorsadress
Carlbergsgatan 8

Jobbnummer
3312362

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från S&C Bemanning Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB: