Rekryteringsassistent till serveOffice - serveOffice ab - Administratörsjobb i Sollentuna
Rekryteringsassistent till serveOffice
serveOffice ab / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Upplands-Väsby, Järfälla
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Sollentuna

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och efter 25 år i branschen har vi all den erfarenhet och kompetens som behövs för att kunna skapa de bästa förutsättningar för våra medarbetare. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och medlemmar i Srf konsulterna. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se .

Vi växer stabilt och 2015 blev för andra året i rad det bästa i företagets historia! Snabbast går det på bemannings-/rekryteringsavdelningen och därför söker vi nu ytterligare en duktig och alert person som vill vara en del av vårt rekryteringsteam. Vi är idag 6 personer som jobbar nära varandra med rekrytering och har du rätt erfarenheter, inställning och driv så kan du mycket väl vara nummer 7! Lockas du av mycket kontakter med människor, skapa goda relationer samt arbeta med rekrytering och bemanning så hoppas vi kunna fånga ditt intresse.

Publiceringsdatum
2016-03-15

Dina arbetsuppgifter
Som rekryterare kommer du ha ett finger med i många av våra pågående processer, och du kommer även att äga egna processer. På sikt växer du in i en roll där du har fullt ansvar för dina kunder, genom hela affären. Hela processen präglas av tät och transparent kommunikation med kunden. Rekryteringsprocessen innebär allt från att skapa och publicera annonser, jobba med research, hantera urval, intervjua till att analysera personlighetstester och genomföra referenstagning.
Rekryteringsprocessen faciliteras genom välfungerande systemstöd och god hjälp av strukturerade samarbeten inom teamet.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av liknande roller sedan tidigare och har du dessutom vana vid att självständigt driva affärsorienterade kundmöten är det meriterande. Du har relevant utbildning inom personal- och rekryteringsområdet, och gärna även inom ekonomi vilken är vår huvudnisch.

Som person är du driven och lockas av att nå i mål - med ett kvalitetstänk som genomsyrar ditt arbete. Du vill göra skillnad genom att etablera och utveckla än bättre relationer med såväl kunder som konsulter och kandidater. Du stimuleras när det händer mycket runt omkring dig - för det gör det på serveOffice!

Vi erbjuder dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor, och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal är nöjd och mår bra.

Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!

Givetvis erbjuder vi en marknadsmässig lön.

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan snarast enligt nedan. Observera att urvalet görs löpande. Har du frågor kring tjänsten besvaras dem av Cissi Silvstam på 070-564 13 70.

Välkommen!

Arbetsort: Sollentuna 
Anställningsgrad: Heltid

Start: Så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cissi Silvstam, Rekryteringskonsult 070-564 13 70

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Kontorsadress
Box 617 19126 Sollentuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2725959

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: