Rekryteringsassistent till managementkonsultbolag - tillsvidare!

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker en rekryteringsassistent till vår kund - en konsultverksamhet som stöttar företag och organisationer med affärskritisk och tvärfunktionell förändring. Bolaget är ett av Sveriges största managementkonsultbolag och håller till mitt i centrala Stockholm.

I rollen som rekryteringsassistent stöttar du de olika affärsenheterna med deras interna rekrytering av juniora affärskonsulter. Du sköter i stort sätt all kommunikation med de sökande och håller även i intervjuer. Utöver detta hanterar du administrationen kring rekryteringarna och kommer därför i denna roll att få stor användning för din administrativa ådra och ditt strukturerade arbetssätt.

Vi tror att du som söker denna tjänst har ett stort intresse för rekrytering, är serviceinriktad och trivs i en roll där du assisterar dina kollegor i deras arbete. Du är social och en duktig kommunikatör vilket blir en framgångsfaktor i dialog med kandidater och kollegor. Vidare är du flexibel, prestigelös, kan prioritera, har ett proaktivt arbetssätt och trivs i en miljö med högt tempo.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-11-21

Kravprofil för detta jobb
• Utbildning inom personal och arbetsliv
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Vill du arbeta på ett familjärt bolag där du både får användning för dina kunskaper inom personaladministration och ditt serviceinriktade arbetssätt? Skulle du beskriva dig själv som driven, professionell och ansvarstagande? Låter det lockande att arbeta i en roll med många kontaktytor och ett brett spektrum av arbetsuppgifter? Då kan det vara dig vi letar efter!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16161SP i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-21
Ange följande referens när du ansöker: 16161SP
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3814698

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: