Registrerare/Administratör! - Office Partner AB - Kontorsjobb i Stockholm
Registrerare/Administratör!
Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Office Partner söker nu en registrerare/administratör till ett stort företag i centrala Stockholm

Publiceringsdatum
2008-02-29

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med registrering och enklare administration av färdiga underlag, order/faktura registrering mm.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du är en duktig administratör, har du jobbat med registrering tidigare är det en merit (ej ett krav.
Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person, som har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid

Ersättning
Fast lön
Månadslön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Reg
Ansökan kan skickas till e-postadress: fredrik.johansson@officepartner.se

Företag
Office Partner AB

Adress
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN

Kontorsadress
Office Partner AB
Sparbanksvägen 14
HÄGERSTEN

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: info@officepartner.se

Jobbnummer
150120

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: