Registrator sökes till en mycket "central" myndighet
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu söker en mycket viktig och central myndighet för oss här i Sverige en registrator till deras team. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som registrator eller har någon typ av registratorutbildning och skulle tycka det vore kul att få arbeta på en välkänd viktig myndighet, sök idag.
Du kommer att bli anställd som konsult av oss på Bemannia och arbeta ute hos vår kund. Arbetstiderna är vardagar mellan 8 - 16:30 med start den 1 september 2017. Uppdraget pågår sedan till årsskiftet med chans till förlängning efter det.
Dina arbetsuppgifter:
• Registrera elektroniska handlingar och ärenden i ärendehanteringssystemet Public 360
• Ge stöd till och följa upphandläggarnas registrering i systemet Public 360
• Hantering och utlämnanden av allmänna handlingar
• Svara på frågor från allmänheten, media och verksamheten
• Öppnande och hantering av analog och digital post
Dina kvalifikationer:
Du ska:
• ha allmän kunskap om och erfarenhet av området ärende- och dokumenthantering
• ha erfarenhet av ärendehanteringssystemet Public 360 eller liknande system (minst sex (6) månaders erfarenhet)
• ha någon typ av registratorutbildning (Exempel högskoleutbildning, 30hp)
• ha goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• ha kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och registratorsfunktion och ansvar
• behärska svenska och engelska i tal och skrift
• ha minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som registrator
(Dessa ska-krav ska kunna styrkas med någon form av betyg eller intyg)
Dina personliga egenskaper:
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som registrator. Du som är noggrann, trevlig och pålitlig.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-08-08ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofie Nilsson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3631841
Observera att sista ansökningsdag har passerat.