Regionschef till expansivt företag i Göteborg!

Office Management AB / Försäljningsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management AB i Göteborg, Malmö, Solna, Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden – kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation, operatörstjänster, samt tillbehör och förbrukningsvaror. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala, och vi expanderar på samtliga orter. Med ca 200 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap!
Arbetsbeskrivning: Du står för den operativa och dagliga företagsledningen med syfte att säkerställa den kontinuerliga affärsutvecklingen. Dina ansvarsområden omfattar alla aspekter av försäljning såsom kampanjplanläggning, lönsamhetsansvar samt försäljningsoptimering. Du kommer att arbeta â€?näraâ€? våra säljare och kommer att bli ett viktigt stöd i deras fortsatta utveckling. Vidare kommer du att samarbeta med våra leverantörer för att öka kunskapen och aktivitetsnivån på vår produktportfölj i regionen. Du rapporterar direkt till VD i Stockholm och ingår i ledningsgruppen för våra säljbolag.
Att leda personalen på säljföretaget vilket inkluderar säljmöte, utvecklingssamtal, lönesättning, rekrytering, utbildning m.m
Att operativt leda och driva försäljningen på företaget genom FC samt vara delaktig i säljarnas säljprocesser.
Ta fram strategier för verksamheten – både långsiktiga och kortsiktiga
Delta i ledningsmöten och presentera uppnådda resultat, planer för framtiden m.m
Ta fram affärsplan, handlingsplaner, budget
Verksamhetsutveckling
Personliga egenskaper: Dina främsta tillgångar är att du är en analytisk, professionell och driven – både i att göra affärer och i det dagliga arbetet. Det är av stor vikt att du som person trivs i en snabbväxande organisation och vill vara med och utveckla företagets processer och strategier kring försäljning. Du är målinriktad, duktig på att entusiasmera din personal och ta egna beslut. Som person är du kommunikation, lyhörd och uppfattas som förtroendeingivande och professionell.
Vidare vill vi att du överensstämmer med följande:
• Mycket meriterande med erfarenhet från branschen
• Du ska kunna påvisa dokumenterad goda försäljningsresultat
• Arbetat 3-5 år i en ledande operativ befattning
• Relevant utbildning inom ekonomi och marknadsföring/försäljning
Du erbjuds ett krävande och utmanade jobb i en professionell verksamhet som sätter stort värde på täta kundrelationer, hög servicegrad och där du får möjlighet att både vara individualist i ett starkt lag. Därtill erbjuds du mycket goda personliga och yrkesmässiga utvecklingsmöjligheter samt ett attraktivt anställningspaket.Ansök: Då vi arbetar med löpande urval vill vi tipsa Dig om att skicka in Din ansökan redan idag via länken
Eventuella frågor hänvisar vi till personalansvarig Mari Larsson på tfn 08-734 31 30.

Publiceringsdatum
2008-09-12

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-11-11
Ange följande referens när du ansöker: 762
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Mari Larsson, 08-734 30 00

Företag
OFFICE Management AB

Adress
OFFICE Management AB
Skalholtsgatan 6
16422 Kista

Jobbnummer
310591

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management AB: