Redovisningskonsult

BDO AB / Redovisningsekonomjobb / Sollentuna
2012-09-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningskonsult" (publicerad 2012-11-27) ⬅️


Visa alla redovisningsekonomjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BDO AB i Sollentuna, Stockholm, Uppsala, Östhammar, Västerås eller i hela Sverige

Vill du ha ett roligt och utvecklande jobb i en expansiv bransch?
BDO söker nu en redovisningskonsult till vårt kontor i Sollentuna. Om du vill utvecklas och bli en del utav en framgångsrik väletablerad organisation är du rätt person för oss!

Publiceringsdatum
2012-09-19

Om tjänsten
Tjänsten innebär nära kontakt med våra kunder samt varierande och självständiga arbetsuppgifter såsom löpande bokföring, hantering av kund- och leverantörsreskontra, avstämningar i månadsbokslut, kundkontakter samt visst arbete med bokslut, årsredovisning och inkomst deklarationen. Våra kunder finns inom olika branscher med varierande storlek.

Vi söker dig som
•  är social, positiv och driven
• har minst 2 års konsulterfarenhet inom redovisning eller har erfarenhet av att arbeta med flera bolag samtidigt
•  har ett stort ordningssinne
•  har ambition att bli auktoriserad redovisningskonsult

Att arbeta som redovisningskonsult hos oss ställer höga krav på servicekänsla och engagemang då vi jobbar nära våra kunder. Vi värdesätter egenskaper som initiativkraft, noggrannhet, personlig integritet samt god analytisk förmåga. Det är också viktigt att du är ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga då du både kommer att arbeta med egna arbetsuppgifter samt samarbeta med den auktoriserade redovisningskonsult som är ansvarig på uppdraget. Du har stor social förmåga och kan etablera och utveckla förtroendefulla kontakter som varar över tid.
Vi erbjuder
För rätt person ett konkurrenskraftigt anställningspaket med gedigen kompetensutveckling och individuell utvecklingsplan i ett företag med engagerade och kompetenta medarbetare. BDO är ett företag med högt i tak där du lätt kan vara med och påverka. Vi har en härlig stämning där medarbetarna är viktiga och vi värnar om balans mellan arbetsliv och privatliv.

Vill du bli del av en kultur där saker och ting går lite enklare, där arbetsklimatet är öppet och rakt?BDO är en av Sveriges ledande rådgivnings- och revisionsbyråer som erbjuder ett brett tjänsteutbud inom Rådgivning, Revision, Skatt och Företagsservice. Vi är över 400 medarbetare och finns representerade på ett drygt 20-tal orter i landet. BDO International är världens femte största revisions- och konsultationsorganisation med ca 48 800 medarbetare fördelade på drygt 1100 kontor i 135 länder.

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
BDO AB

Adress
BDO AB
Box 24193
10451 Stockholm

Jobbnummer
1344515

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BDO AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BDO AB: