Redovisningsekonom till Jetshop

PSPartner / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

En strategisk e-handelspartner, med passion för din framgång.

Jetshop är en innovativ teknik-, strategi och kunskapspartner som brinner för sina kunders framgång i alla kanaler. Vi levererar en e-handelsplattform i molnet som ger våra kunder bästa möjliga förutsättningar för framgångsrik omnichannel retaling och cross-border commerce. Jetshop spelar en aktiv roll i att utveckla sina kunders affär online för att de ska nå sina mål, vilka de än är. Hos oss blir och förblir kunderna ONE STEP AHEAD.

Med cirka 55 anställda och uppåt 1000 kunder, hjälper Jetshop sina kunder att lyckas tack vare sitt helhetsgrepp på e-handelslösningar. Med moderna kontor i centrala Göteborg, erbjuder Jetshop sina medarbetare en trivsam arbetsmiljö där de kan utvecklas i drivna team med kundfokus.




Publiceringsdatum
2017-08-22

Dina arbetsuppgifter
Som redovisningsekonom hos Jetshop arbetar du i en bred och omväxlande ekonomi/ administrativ roll där kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring, avstämningar samt behjälplig vid bokslut och rapportering till olika myndigheter ingår. Du hanterar även administrativa uppgifter såsom kundavtal och registrering av nya produkter i CRM, är ekonomiavdelningens second super user i CRM och har ett kontorsansvar. Du ingår i ett team om tre personer och rapporterar till CFO. Jetshop erbjuder en bred roll med många intressanta arbetsuppgifter och för rätt person kan det finnas möjlighet att anpassa uppgifterna efter kompetens och intresseområden.

Kvalifikationer
Vi tror att du har någon form av eftergymnasial utbildning inom ekonomi och minst 2-3 års relevant arbetslivserfarenhet. Du trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och i en omväxlande roll där både utmanande ekonomiuppgifter, administration och service ingår. Du har en analytisk ådra, är ansvarsfull, noggrann och effektiv i ditt arbete. Du drivs av utveckling och förbättring och har förmågan att strukturera och effektivisera processer. Det är viktigt att du är enkel och rak i din kommunikation, tycker om att ge service och är resultat- och lösningsorienterad med en positiv inställning, även i stressade situationer. Du har goda It/systemkunskaper och behärskar engelska och svenska väl i tal och skrift. Det är mycket meriterande om du har kunskaper i affärssystemet Microsoft Dynamics och har arbetat i Visma Admin. Vi ser det som önskvärt om du har arbetat med lön och norsk redovisning.

Övrig information
Du blir anställd av Jetshop. Tjänsten är på heltid och start snarast möjligt.

Så ansöker du
Jetshop samarbetar med PS Partner i denna rekrytering och du söker tjänsten via www.pspartner.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Wadenby 0723-30 60 61 eller via mail lena.wadenby@pspartner.se

Vi arbetar med ett löpande urval och intervjuer from vecka 31.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG

Kontorsadress
Första Långgatan 18

Jobbnummer
3654095

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: