Redovisningsekonom till fastighetsbolaget Primula Byggnads AB

2Complete AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Redovisningsekonom hos Primula Byggnads AB kommer du arbeta brett inom hela ekonomiområdet. Främst kommer du arbeta med löpande redovisning, moms, skatter samt avstämning av resultat- och balanskonton. Vidare kommer du vara behjälplig vid delår och helårsbokslut samt vid årsredovisningen.

Arbetets omfattning: Heltid, måndag-torsdag 8.00-17.00, fredag 8.00-16.00 med viss flexibilitet.

Vi erbjuder dig en trevlig arbetsplats i ljusa fina lokaler med utsikt över takåsarna i centrala Stockholm.


Om företaget
Primula Byggnads AB startade 1989 med ambitionen att föra en god byggmästartradition vidare; att långsiktigt äga, förädla och förhyra fastigheter. Ett sådant ägande innebär ett långsiktigt ansvarstagande. Det ställer krav på kunskap och omsorg i val av fastighet och eftertanke i frågor som rör ombyggnationer och renoveringar. Därför förvärvar vi bara hus som har tillräckligt bra grundkvalitet i belägenhet och arkitektur. Vi genomför alla ombyggnationer och renoveringar med stor varsamhet och alltid i egen regi med egen personal. På detta sätt bygger vi upp ett fastighetsbestånd av god kvalitet och med höga bruksvärden för våra hyresgäster.

Primula har ca 80 medarbetare och fastighetsbeståndet utgörs idag av sammanlagt cirka 245 000 kvm fördelat på 56 fastigheter, med ca 3 100 bostäder och 230 lokaler. Alla våra fastigheter är belägna i Stockholms kommun.


Din profil
Kompetenskrav: För att lyckas i rollen som Redovisningsekonom ser vi gärna att du har minst fem års dokumenterad erfarenhet av redovisningsarbete och en stor förståelse för hela ekonomiflödet. Du är självgående, driven, initiativtagande och du tar ett stort eget ansvar över ditt arbete. Goda kunskaper i svenska och engelska är önskvärt samt att du har några års erfarenhet av att arbeta i excel. Meriterande med erfarenhet från fastighetsbranschen eller affärssystemet 3L Pro men inget krav.

Personliga egenskaper: Som person är analytisk, driven, noggrann och målmedveten. Att du gillar siffror är en självklarhet och du levererar alltid enligt utsatta deadlines. Du är glad och tycker om att bidra med en positiv stämning på kontoret.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Margareta Meek, Rekryteringschef på telefon 070-942 59 95 alt. margareta.meek@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-03-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 933
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek margareta.meek@2complete.se 070-9425995

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
3392345

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: