Redovisningsekonom till affärsserviceföretag

ADD Business Support i Sverige AB / Redovisningsekonomjobb / Haparanda
2010-12-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningsekonom till affärsserviceföretag" (publicerad 2011-01-27) ⬅️


Visa alla redovisningsekonomjobb i Haparanda, Kalix, Övertorneå, Överkalix, Luleå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ADD Business Support i Sverige AB i Haparanda, Stockholm, Örebro eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2010-12-01

Om företaget
ADD Business Support är ett ungt och innovativt affärsserviceföretag som erbjuder kvalitativt affärsstöd till små och medelstora företag inom olika branscher. Vi har stor erfarenhet och kompetens inom bland annat ekonomistöd, marknadsföring/kommunikation, factoring, försäljning och affärseffektivisering. Genom att avlasta organisationer med stödtjänster frigörs tid som företagen istället kan lägga på kärnverksamhet och utveckling. Genom en unik arbetsprocess kombinerar vi kvalitet och nytänkande med engagemang och stort hjärta! ADD Business Support är ett dotterbolag i koncernen Agathon Capital AB. Koncernens kunder finns över hela Sverige.
Vi befinner oss nu i en tillväxtfas med många nya bolag som blivit kunder. Vill du bli en av oss - en medarbetare i ett expansivt och framgångsrikt företag?

Dina arbetsuppgifter
Du ansvarar för att självständigt sköta flertalet klienters löpande bokföring såsom kundreskontra, leverantörsreskontra, månatliga skattedeklarationer, löneadministration samt bokslut, upprättande av årsredovisningar och inkomstdeklarationer.
Klienterna vi arbetar med är små och medelstora företag från olika branscher, dessa kommer du dagligen att ha mycket kontakt med.
Vem söker vi?
Du är gymnasieekonom eller utbildad inom ekonomi från högskola eller universitet. Vi ser att du har erfarenhet från brett redovisningsarbete (minst 3-5 år). Önskvärt är erfarenhet som revisor eller som redovisningskonsult från redovisningsbyrå.
Vi ställer krav på att du ska kunna arbeta självständigt i vårt affärssystem Visma SPCS.
Vi värdesätter egenskaper som hög servicenivå och integritet och att du trivs bäst när du får arbeta självständigt och ta egna initiativ. Att du ska ha ett stort intresse för bokföring och redovisning ser vi som självklart. Du är stresstålig och van att arbeta med många arbetsuppgifter parallellt, en förutsättning för att kunna hantera arbetet som redovisningsekonom hos oss!
Vi sätter kunden i centrum vilket förutsätter att du brinner för service och kundvård. Som person är du dessutom noggrann, strukturerad och engagerad. Att du är social och duktig på att samarbeta ser vi som en självklarhet.
Utvecklingsmöjligheter:
Vår ambition är att du ska utvecklas till en fullfjädrad och bred Redovisningsekonom som får ta allt större ansvar. Vi växer med våra kunder och det vill vi även att du ska göra!
Start: Så snart som möjligt
Placering: Haparanda
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Kontaktperson: Åsa Järnesund, HR business partner (08-120 465 17)
Referens: Ange "Redovisning Haparanda" i ämnesraden
Sista ansökningsdatum: 2010-12-31
Intresserad? Skicka in din ansökan omgående till asa.jarnesund@agathoncapital.se , då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-12-31
Ange följande referens när du ansöker: Redovisning Haparanda
Ansökan kan skickas till e-postadress: asa.jarnesund@agathoncapital.se

Företag
ADD BUSINESS SUPPORT I SVERIGE AB

Adress
ADD BUSINESS SUPPORT I SVERIGE AB
BARNHUSGATAN 20 3 TR
11123 STOCKHOLM

Kontorsadress
BARNHUSGATAN 20 3 TR
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-212045

Jobbnummer
791282

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ADD Business Support i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ADD Business Support i Sverige AB: