Recruitment assistant till Barona för extrajobb!

Barona Human Resource Services AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Barona består av ett gäng engagerade experter som hjälper företag och organisationer med kompetensförsörjning. Vi jobbar hårt för att leverera nya och innovativa lösningar för våra kunder. Vi växer så att det knakar och nu behöver vi hitta en driven assistent som vill komma in och ta ansvar för de administrativa uppgifterna som uppstår i våra rekryteringsprocesser och på vårt kontor. Är du en fena på att strukturera, administrera och planera - då är det kanske just dig vi söker!

Tjänsten är till att börja med på deltid (50%) under våren med omgående start. Vi ser gärna att du kan arbeta heltid under sommaren 2017, ca 4 veckor. Vi sitter i fina lokaler i centrala Stockholm och arbetstiderna är flexibla men vi önskar att du kan jobba på plats på kontoret ca 2 dagar/vecka under deltidsarbete.

Till en början ser vi att några av dina arbetsuppgifter kommer att vara:

HR administration

• Förbereda och upprätta avtal
• Behjälplig i rekryteringsprocesser (tex kontakta kandidater, publicera annonser)
• Bakgrundscheck och referenstagning
• Sammanställa kandidatpresentationer till kunder

Office support

• Sköta beställningar till kontoret (t ex kontorsmaterial, kaffe, frukt, telefonabonnemang)
• Förbereda för nya medarbetare (dator, mobil, behörigheter)
• Administrera och arrangera inför interna och externa event, firanden och After Work 's
• Stötta medarbetare samt VD i diverse praktiska och administrativa uppgifter

Du kommer helt enkelt att vara kontorets stjärna och ha koll på hur allting fungerar. Inte nog med det, du kommer även att få ta del av pulsen i ett växande rekryterings- och bemanningsföretag.

Låt oss prata mer om dig och vem du är

Troligtvis studerar du till ekonom eller personalvetare eller liknande och vill ha ett roligt extrajobb vid sidan av studierna. Vill vi gärna att du har ca 2 år kvar av din utbildning. Erfarenhet från att ha jobbat med administration eller kontorssupport är ett stort plus men inget krav.

Men kanske än mer intressant är att prata om hur du är som person:

• Passionerad människokännare
• Modig
• Hängiven ditt arbete och de arbetsuppgifter du tar dig an
• Proaktiv och självgående
• Positiv attityd
• Håller ordning och reda och är duktig på att planera
• Utåtriktad och kommunikativ
• Skinn på näsan och flytande i både engelska och svenska
• Du får saker att hända!

Självklart gillar du att skratta och ha roligt på jobbet! Du tänker utanför boxen och vågar utmana våra arbetssätt och rutiner.

Så, varför ska du komma och arbeta hos oss?

Vi är ett glatt gäng om 15 personer som älskar att gå till jobbet varje dag. Det är högt tempo men vi missar aldrig att fira en framgång eller lyfta goda exempel. Vi må vara ett litet gäng idag men vi växer så att det knakar. Du som kliver ombord kommer verkligen att få vara med på en expansionsresa och vara en stor del av Baronas framgång.

Det här är en ny position hos oss och för rätt person finns det stora möjligheter att forma rollen och växa internt.

Övertygad än? Hör av dig till oss!

Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande och intervjua allt eftersom. Så, om det här är ett jobb för dig, tveka inte att söka! Har du frågor är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Coordinator, Sara Stecksén | sara.stecksen@barona.se

Barona är ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Polen, Spanien, Ryssland och Estland. I Sverige finns vi i Stockholm och Göteborg. Vi har över 15 års erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterade och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

Läs mer här: http://barona.se/om-oss/

Sökord:

Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Klient; Samarbetspartner; Internationell; HR, HR assistent; HR administratör; Office assistent; Kontorsassistent; Kontorsadministratör; Administratör; Support; Extrajobb

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2017-05-15

Ersättning


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Setareh Moshtaghi 073-5675356

Företag
Barona Human Resource Services AB

Adress
Barona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsviadukten 63 11164 Stockholm

Jobbnummer
3499243

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Barona Human Resource Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Barona Human Resource Services AB: