Receptionister och administratörer till konsultuppdrag

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2018-01-15

Dina arbetsuppgifter
Brinner du för service och har en fallenhet för att planera och organisera? Vi söker nu efter erfarna receptionister och administratörer för både kortare och längre konsultuppdrag i Göteborgsområdet. Arbetsuppgifter kan innefatta allt ifrån att ta hand om besökare och växel till att vara behjälplig vid mötesbokning, anordna konferenser och assistera medarbetare. Det kan även förekomma andra sysslor såsom posthantering, administration, hålla ordning på kontoret/ i köket, ansvara för inköp av varor och kontorsmaterial. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan även vara att ansvara för att hålla ordning i mötesrum samt att vara en allmän support på kontoret.

Vem är du?

Vi tror att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare, alternativt erfarenhet av något serviceyrke, gärna inom administration. Som person är du extremt serviceinriktad, driven och är uppmärksam på vad som behöver göras. Du är produktiv, noggrann samt har sinne för ordning och reda. Att hjälpa till där det behövs är din grundinställning och du är prestigelös som person. Du ska ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både i engelska och svenska, samt erhåller goda Microsoft Office-kunskaper.

Du erbjuds

Du kommer att erbjudas ett spännande och varierande arbete inom administration. Uppdragen kan komma att variera i längd och även sysselsättningsgrad beroende på våra kunders behov. Du kommer att vara anställd i Jureks uthyrningsverksamhet och vara stationerad ute hos någon av våra kunder.

Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta kandidatansvarig Tilda Dahlberg på tilda.dahlberg@jurek.se alternativt på 031-712 83 48 .

Välkommen med din ansökan redan idag på www.jurek.se Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Vi intervjuar löpande, du är välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tilda Dahlberg

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
3903567

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: