Receptionister och administratörer till konsultuppdrag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2018-01-15Dina arbetsuppgifterBrinner du för service och har en fallenhet för att planera och organisera? Vi söker nu efter erfarna receptionister och administratörer för både kortare och längre konsultuppdrag i Göteborgsområdet. Arbetsuppgifter kan innefatta allt ifrån att ta hand om besökare och växel till att vara behjälplig vid mötesbokning, anordna konferenser och assistera medarbetare. Det kan även förekomma andra sysslor såsom posthantering, administration, hålla ordning på kontoret/ i köket, ansvara för inköp av varor och kontorsmaterial. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan även vara att ansvara för att hålla ordning i mötesrum samt att vara en allmän support på kontoret.
Vem är du?
Vi tror att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare, alternativt erfarenhet av något serviceyrke, gärna inom administration. Som person är du extremt serviceinriktad, driven och är uppmärksam på vad som behöver göras. Du är produktiv, noggrann samt har sinne för ordning och reda. Att hjälpa till där det behövs är din grundinställning och du är prestigelös som person. Du ska ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både i engelska och svenska, samt erhåller goda Microsoft Office-kunskaper.
Du erbjuds
Du kommer att erbjudas ett spännande och varierande arbete inom administration. Uppdragen kan komma att variera i längd och även sysselsättningsgrad beroende på våra kunders behov. Du kommer att vara anställd i Jureks uthyrningsverksamhet och vara stationerad ute hos någon av våra kunder.
Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta kandidatansvarig Tilda Dahlberg på
tilda.dahlberg@jurek.se alternativt på 031-712 83 48 .
Välkommen med din ansökan redan idag på
www.jurek.se Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Vi intervjuar löpande, du är välkommen med din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTilda Dahlberg
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3903567
Observera att sista ansökningsdag har passerat.