Receptionist/VD-assistent sökes

Middlepoint / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Middlepoint i Stockholm, Solna, Täby, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

Receptionist/VD-assistent sökes

Vi ska göra skillnad och det innebär att vi alltid vill mer!
Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra och därför ställer vi höga krav på våra medarbetare. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet vill ta sig an rollen att bli vår nya servicekonsult. Middlepoint nominerades till Dagens Industris Gasell 2014, 2015, 2016 och 2017.

I rollen som receptionist/vd-assistent arbetar du hos en av våra kunder med varierande arbetsuppgifter. Du ansvarar bland annat för att hålla ordning på kontoret, göra beställningar, sköta posthantering. Du är en duktig administratör och och arbetar effektivt. Kunden eftersträvar en arbetsplats i världsklass och som ska ge besökare och anställda en upplevelse utöver det vanliga. Du tycker om att träffa nya människor och vill alltid leverera det lilla extra. Det här är en perfekt tjänst för dig som brinner för service och ett ypperligt tillfälle att få in foten på ett intressant företag!

Vem är du?
Du arbetar professionellt och i enlighet med Middlepoints serviceanda. Som person är du en noggrann och strukturerad. Du tycker om omväxlande arbete och måste ha eget driv och initiativförmåga eftersom det är viktigt att du kan arbeta självständigt och målfokuserat. Du är en framåtsträvande person som har kontakt med många personer inom företaget. Du är positiv, stresstålig och ser möjligheter istället för problem.

Vi sätter värderingarna motivation, utveckling, mål och arbetsglädje högt. Givetvis brinner du för service lika mycket som Middlepoint. Vi levererar Stockholms bästa serviceprofiler!

Publiceringsdatum
2017-12-05

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet inom serviceyrket och är en duktig administratör samt har ett gediget intresse för ekonomi. Du har mycket goda kunskaper inom Office-paketet och har lätt för att lära dig nya system.

Arbetstider och omfattning
Du arbetar på plats hos en av våra kunder som har sitt kontor vid Karlaplan i Stockholm. Rollen är en heltidstjänst med start i början av januari. Arbetstiderna är kontorstider, måndag-fredag kl 08.30-17.00. Lönen är en fast månadslön om 19 000 SEK.

Stämmer beskrivningen in på dig, ansök snarast med CV och personligt brev!

Varaktighet, arbetstid
Heltid start januari 2018

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Klevedalen sofia.klevedalen@middlepoint.se

Företag
Middlepoint

Adress
Middlepoint
Norrlandsgatan 23
11143 Stockholm

Kontorsadress
Norrlandsgatan 23, Stockholm

Jobbnummer
3838519

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Middlepoint

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Middlepoint: