Receptionist till trivsamt företag

SW / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg, och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!

Publiceringsdatum
2015-02-12

Dina arbetsuppgifter
SW söker för kunds räkning en receptionist till deras reception och du kommer att vara deras ansikte utåt. Kunden har sitt kontor i Sollentuna och de är verksamma inom forskning och tillverkning av elektriska och elektroniska produkter som används inom kommunikation, hemelektronik och industriteknik. Du välkomnas till ett 30-tal härliga kollegor.  

Tjänstebeskrivning
Du kommer att ha en viktig och central funktion i att medverka till kundens professionalism, service samt den allmänna trivseln på deras kontor. Du kommer att ansvara för receptionen och i dina arbetsuppgifter ingår bl.a.

• Huvudansvar för reception och växel, svara i telefon samt ta emot besökare
• Inköp av kontorsmaterial, trycksaker, reklamartiklar och diverse till kontoret
• Användarsupport för telefonväxel mot kontoret
• Administration av exempelvis mobilabonnemang, nya och ändringar
• Övergripande ansvar för att kontoret i helhet är representativt och allmänt  inbjudande 
• Ansvarig för kontorets posthantering

I tjänsten ingår även att man är behjälplig till kollegorna med t.ex. kopiering av papper, bokning av konferensrum och ett fåtal resor. Du kommer även sköta en liten del av faktureringen som scanning och skicka ut fakturorna.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande servicefunktion, gärna inom reception. För att trivas och komma till din rätt så tror vi att du sprider glädje omkring dig, är engagerad och van att ta mycket eget ansvar. Du är i början av karriären och har lätt för att anpassa dig. Du har en avslutad gymnasieutbildning och är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska.

För att trivas hos kunden är du självgående,  ser vad som behöver göras och tycker om att lösa alla situationer som kan tänkas uppkomma. Du är prestigelös och har ett behagligt sätt. Du är ordningsam och van vid att själv strukturera upp din dag. I denna tjänst sitter du själv och arbetsbördan är varierande från dag till dag.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med start omgående och 1 år fram åt med anställning hos SW . Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anette Skantz, 08-40 755 66

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Arbetstider och omfattning
Dagtid Heltid

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anette Skantz +46 8 407 55 66

Företag
SW

Adress
SW
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, 4 tr

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2164962

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: