Receptionist till riskkapitalbolag på Strandvägen

serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
2008-03-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till riskkapitalbolag på Strandvägen" (publicerad 2008-04-03) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se
Vi söker nu efter en receptionist till ett av våra kundföretag - Axcel Management AB. Axcel är ett ledande nordiskt riskkapitalbolag med fokus på Danmark och Sverige med ett internationellt perspektiv. Axcel investerar i konkurrenskraftiga medel- och stora bolag, som uppvisar potential för utveckling och värdeskapande. Axcels svenska kontor ligger centralt beläget på Strandvägen i Stockholm.
Uppdraget är vikariat på drygt ett år med möjlighet till fast anställning därefter. Ordinarie personal kommer att vara föräldraledig. Tillträde 2 juni 2008. Vikariatet varar fram till september 2009. Heltid med arbetstid 8.00 - 17.00.
Ditt uppdrag
Arbetet innebär att assistera övrig personal på kontoret (4 personer) samt ansvara för växel/reception. Exempel på arbetsuppgifter
• agera värdinna och ta hand om gäster.
• duka fram kaffe mm. inför möten.
• administrera kollegornas elektroniska kalendrar avseende möteshantering, restaurangbokning, resor såsom biljett och hotellbokningar samt övrig korrespondens kring affärsmöten.
• diverse inköp exempelvis beställning av kontorsmateriel.
• svara på inkommande samtal i växeln, koppla samtal och hantera meddelanden.
• posthantering, bud och fax.
• se till att köket samt resten av lokalerna ser representativa ut.

Publiceringsdatum
2008-03-11

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av receptionsarbete, gärna från finansiell sektor. Vi tror att du är representativ i ditt bemötande och att du brinner för att ge god service. Du är initiativrik samt duktig på att prioritera och planera. God datavana är en förutsättning för att arbetet ska fungera. Goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift är ett krav. Kunskaper i danska är meriterande.
Välkommen med din ansökan!
Stämmer ovanstående in på dig? Anmäl ditt intresse genom att fylla i nedanstående formulär samt bifoga CV och personligt brev. Urval sker fortlöpande. Frågor angående tjänsten besvaras av Eva Strömvall hos serveOffice på 08-594 697 13.

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid/Deltid
Heltid. Vikariat.

Ersättning
Fast lön
Fast lön.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-04-10

Kontakt
Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Jobbnummer
160720

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: