Receptionist till Morgan Stanley

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Vi söker nu en serviceminded och engagerad receptionist till Morgan Stanleys kontor på Östermalm i Stockholm. Denna roll är en central funktion för kontoret och medarbetarna som arbetar där. Du blir ett naturligt nav i organisationen och kommer att ha många olika kontaktytor såväl internt som med de andra kontoren internationellt.

Publiceringsdatum
2019-05-16

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist har du huvudsakligt ansvar för receptionen och kontoret samt konferensrummen. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag och din dag styrs efter vad som händer och sker på kontoret.

I denna roll hanterar du bl a;

* Receptionen och externa ytorna på kontoret. Du håller rent och snyggt och är van att se detaljer som avviker
* Konferensrummen - ser till att de är preparerade för externa möten samt att utrustning och teknik fungerar väl
* Bud och taxibeställningar
* Kontakt gentemot hyresvärd och leverantörer och andra intressenter
* Ha koll på att det finns mjölk och kaffe etc i köket och säkerställa att det är ordning och reda och rent och undanplockat
* Ansvara för att t ex first aid är påfylld och att inventarier och kopiatorer är rätt utrustade och fungerar som de ska
* Kontaktperson gentemot IT-konsulter
* Hjälpa till att skriva ut presentationsmaterial och binda in de inför presentationer
* Generellt ge service och finnas till hands på kontoret

Om dig
Vi söker dig som älskar att ge service av hög kvalitet. Som ger det lilla extra och har en positiv inställning och attityd till dig själv och andra. Du har en god samarbetsförmåga och är bra på att planera och prioritera bland arbetsuppgifter. Du är mycket duktig på engelska och har lätt för att vara social med olika personligheter.

Vi tror att du har något års erfarenhet av liknande tjänst eller annan serviceroll inom professional services/finans. Det viktigaste är dock att du har rätt inställning och attityd och som person har en bra energi och är en do:er.

Detta är ett konsultuppdrag med start snarast möjligt och som pågår från juni och troligen året ut, mycket goda möjligheter till förlängning finns. Skicka in ditt CV och kort om vad du har för tidigare erfarenhet inom service i din ansökan.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Sökord: Service, Kundvärd, Kundvärdinna, Telefonist, Växeltelefonist, Hotellreceptionist, Bokningsansvarig, Front office, Kundmottagare, Koordinator, Receptionist, Front Desk.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Angeliqa Haapanen angeliqa.haapanen@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4793601

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: